OPINIE
Angelika Świtalska
Khortytsa, dystrybutor (Polska)
Bardzo dobrze oceniamy całą imprezę. Jesteśmy pozytywnie zaskoczeni. Na miejscu był też przedstawiciel producenta i również jest mile zaskoczony. Mamy bardzo wielu odwiedzających i pytających o nasz produkt. Targi są świetnie zorganizowane. Otrzymaliśmy konkretne zapytania i kontakty do hurtowni alkoholowych, klubów nocnych i pubów. Już są klienci, którzy chcą od nas zamawiać naszą wódkę. To bardzo owocne targi.
Andrzej Rustecki,
DEMUTH EXPO (Polska)
Marketing wystawienniczy
Spodziewałem się większej ilości polskich wystawców, ale mam świadomość, że to targi międzynarodowe. Większość wystawców z Polski to firmy mało znane, rzeczy niszowe, kwas chlebowy, czekolada bez cukru, płatki kukurydziane inaczej przedstawione. Targi są bardzo dobrze przygotowane organizacyjnie. Jak na pierwszą edycję, to impreza wypada naprawdę nieźle.
Tigran Isakhanov
Khan Caviar, importer (Litwa)
To dobre targi. Małe, ale pierwsza edycja i jest bardzo efektywna. Mieliśmy bardzo dużą liczbę odwiedzających, więc jestem zadowolony z imprezy. Mamy mnóstwo kontaktów biznesowych z wielu krajów. Nawet z Chin. To, że targi nie były zbyt duże wcale nie oznacza, że są złe. Mam nadzieję, że kolejna edycja przyniesie większą ilość wystawców, bo na gości naprawdę nie mogliśmy narzekać.
Tomasz Gasek
Don Gastronom (Hiszpania)
Jesteśmy zadowoleni, bo na miejscu byli konkretni klienci z branży. Jak z uzyskanych kontaktów 30 proc. zakończy się kontraktami, będzie super. Za rok będziemy zainteresowani kolejną edycją.
Marta Sankowska
OSM Ozorków (Polska)
Byłam na wielu podobnych imprezach i z tej jestem bardzo zadowolona. To wyjątkowo udane targi dla naszej firmy. Nie była to duża impreza, ale mieliśmy wiele możliwości promocji naszej firmy. Mamy za sobą wiele ciekawych rozmów, spotkań biznesowych, które zaowocują współpracą w przyszłości. Kameralna atmosfera targów wpływa na lepszy kontakt. Zyskaliśmy wyjątkowo dużo nowych kontaktów nawet w porównaniu z zagranicznymi imprezami.
Anna Drożdżek
Bart (Polska)
Jesteśmy z targów zadowoleni. Było wielu odwiedzających i zainteresowanych naszą ofertą. Jest klientela z branży spożywczej, a to najważniejsze, bo targi są w formule business-to-bussines. Minusem jest to, że targi są małe i brakuje też podziału tematycznego, ale całościowo oceniam imprezę na 4+. Myślę, że za rok będziemy zainteresowani ponownym wystawieniem.
Czytaj więcej na nasntępnej stronie...