AGROTRON L730 - niezawodność i bezpieczeństwo
Nowy AGROTRON L730 to ciągnik zaawansowany technologicznie ciągnik przeznaczony do wykonywania wielu różnych zadań – od prac polowych po transport. Wyposażony w sterowany elektronicznie silnik Deutz Common Rail spełniający normę emisji spalin Euro III jest przystosowany do pracy z paliwem Biodiesel B100. Dzięki zastosowaniu wysokociśnieniowego układu wtrysku paliwa osiągnięto wysoką sprawność i dobre parametry w zakresie niskiego zużycia paliwa.
Nowy Agrotron L 730 posiada szereg dodatkowych opcji zwiększających komfort i bezpieczeństwo. Należy do nich między innymi układ hamulcowy POWERBRAKE, układ, który jest także wykorzystywany w samochodach łączący układ hamulcowy ze wspomaganiem oraz elektroniczny hamulec postojowy. Układ zapewnia maksymalne bezpieczeństwo podczas zatrzymania lub postoju ciągnika także na pochyłym terenie. Pod względem komfortu nowa kabina Agrotrona L 730 Klasy S oferuje: pneumatyczne zawieszenie, efektywną izolację dźwiękową obniżającą poziom hałasu wewnątrz, maksymalną widoczność dzięki dużej powierzchni szyb wynoszącej 6,5 m2 oraz szklany dach wysokiej widoczności. Wnętrze kabiny w całości zostało zaprojektowane na nowo. Seria L modeli Agrotron, podobnie jak inne modele Agrotron, została wyposażona w standardzie w podłokietnik PowerComS oraz jako wyposażenie opcjonalne iMonitor.
AGROTRON L: moc, niezawodność, pewność
AGROTRON L to model, który wyróżniają nowoczesne rozwiązania technologiczne. Przede wszystkim nowy silnik Deutz Common Rail Euro III sterowany elektronicznie, kompatybilny w 100% z biopaliwem. Moc maksymalna 197 KM/145 kW i 220 KM/162 kW, pojemność skokowa 7146 cm³, to wydajność i jednocześnie niskie zużycie paliwa, czyli kwintesencja filozofii powstawania silników DEUTZ.
Dopełnieniem jest innowacyjna skrzynia biegów Powershift o 3 przełożeniach i 9 biegach załączanych pod obciążeniem, będąca w stanie przenieść/ przełożyć z maksymalną efektywnością/ skutecznością całą moc silnika na wykonywaną pracę. Ponadto, Agrotron L jest wyposażony w geometrię DRP, która zapewnia lepszy uciąg podczas pracy z osprzętem w ekstremalnie trudnych warunkach.
Sekwencyjną zmianę biegów wykonuje się poprzez dźwignię, z kolei funkcja Automatic Powershift zapewnia automatyczną zmianę biegów przełączanych pod obciążeniem, eliminującą konieczność doboru odpowiedniej prędkości pracy przez operatora podczas przełączania biegów. Wyboru dokonuje elektroniczna centralka włączając odpowiednie przełożenie. Funkcja APS automatycznie dobiera odpowiedni bieg w jednym z dwóch zapamiętanych przez operatora zakresów zmian biegów Powershift, tym samym gwarantuje wysoki komfort obsługi, wydajność i maksymalne bezpieczeństwo pracy.
Pobierz dane szczegółowe