thumbnail
Dodane: 29 czerwiec 2011 Aktualizowano 10 sierpień 2022

Ciągnik LAMBORGHINI RF / RS 70 – 75 – 90

Seria RF i RS to ciągniki typowo sadownicze. Wybitnie mała szerokość min. 1160 mm i 2250 mm wysokości stawia model RF na pierwszym miejscu w swojej klasie. Zastosowanie silnika o zwartej konstrukcji oraz specjalnej przedniej osi promień skrętu udało się zmniejszyć do 3080 mm. dzięki skrzyni biegów „OVERSPEED” 50 km/h (40 km/h) Lamborghini może być wykorzystywany również do transportu, znacznie skracając czasy przejazdów. Nowoczesna ergonomiczna kabina o widoczności 320 o z możliwością zamontowania klimatyzacji daje duży komfort i przyjemność z pracy.
Dane Techniczne RF.70 RF.75 RF.90
SILNIK LAMORGHINI 1000.3 WT EURO II 1000.4 W EURO II 1000.4 WT EURO II
Ilość cylindrów/pojemność skokowa il./cm3 3/3000 4/4000 4/4000
Zasysanie Turbo Wolnossący Turbo
Max. moc homologowana (2000/25/CE) KM/kW 70/51,5 74/54,5 87/64
Max. moc homologowana (ECE R24.03) KM/kW 67/49,5 70/51,5 83/61
Obroty nominalne obr/min 2200 2200 2200
Max. moment obrotowy Nm 260 257 348
Obroty przy max. momencie obr/min 1400-1600 1400-1600 1400-1600
Zapas momentu obrotowego % 22 15 31
Chłodzenie ciecz - olej
Regulacja silnika mechaniczna
elektroniczna
Filtr powietrza suchy w wkładem bezpieczeństwa i wyrzutnikiem pyłów
Tłumik pod maską z wylotem bocznym
Pojemność zbiornika paliwa 55+40 (95) 55+40 (95) 55+40 (95)




WYMIARY I MASY z ogumieniem tylnym 360/70 R24 380/70 R24 380/70 R24
Długość max. mm 3145 3235 3235
Szerokość min.-max. mm 1450-1740 1470-1760 1470-1760
Wysokość max. z kabiną mm 2130 2150 2150
Wysokość max. do maski silnika mm 1120 1120 1120
Prześwit mm 215 240 240
Rozstaw osi mm 1950 2080 2080
Rozstaw kół przednich min.-max. mm 1165-1335 1165-1335 1165-1335
Rozstaw kół tylnych min.-max. mm 1090-1380 1090-1380 1090-1380
Min. średnica zawracania bez hamulców mm 3510 3690 3690
Masa ciągnika kg 2500 2570 2595




WYMIARY I MASY z ogumieniem tylnym 380/70 R20 420/70 R28
Szerokość mm 1450 1560
Wysokość max. do maski silnika mm 1090 1190
Prześwit mm 180 280


UKŁAD NAPĘDOWY
Sprzęgło skrzyni biegów sterowane hydrostatycznie
Skrzynia biegów 20P+10T Skrzynia zsynchronizowana 5-cio biegowa,
2 gamy z mini reduktorem (prędkość min. 1,86 km/h)
Skrzynia biegów 30P + 15T z OVERSPEED Skrzynia biegów zsynchronizowana, 5 biegów, 3 zakresy prędkości
z super i mini reduktorem (min prędkość 0,22 km/h)
Skrzynia biegów 45P + 45T z OVERSPEED POWERSHIFT (3 przełożenia pod obciążeniem) zsynchronizowana
5-cio biegowa, 3 gamy z superreduktorem
(prędkość min. 0,18 km/h)
Prędkość maksymalna km/h 40 (także przy ekonomicznych obrotach silnika)
Inwersor mechaniczny, zsynchronizowany / hydrauliczny z systemem
STOP&GO
Blokada mechanizmu różnicowyego sterowana elektrohydraulicznie
Smarowanie wymuszone z chłodnicą oleju skrzyni biegów
UKŁAD HAMULCOWY I KIEROWNICZY
Układ hamulcowy na wszystkie koła, hamulce tarczowe w kąpieli olejowej, sterowany
hydrostatycznie
Hamulec postojowy niezależny
Układ kierowniczy hydrostatyczny z niezależną pompą i regulowaną kolumną
kierownicy
Kąt skrętu kół 60°
MOST PRZEDNI
Załączanie napędu sterowane elektrohydrauliczne
Blokada przedniego mechanizmu różnicowego sterowane elektrohydrauliczne
Błotniki przednie sztywne
W.O.M. przedni
Sprzęgło wielotarczowe w kąpieli olejowej
Obroty 1000
Sterowanie elektrohydraulicznie poprzez przycisk
W.O.M. tylny
Sprzęgło wielotarczowe w kapieli olejowej
Obroty 540 / 540ECO
540 / 540ECO / 1000
Sterowanie elektrohydraulicznie poprzez przycisk
PODNOŚNIK HYDRAULICZNY
Podnośnik tylny sterowany mechaniczny
sterowany elektronicznie
Max udżwig podnośnika kg 3000
Wydajność pompy hydraulicznej l/min 54
Układ hydrauliczny z dwoma pompami l/min 33 + 25
Rozdzielacze hydrauliczne 6 z regulacją przepływu

9 wyjść bocznych
Ramiona podnośnika tylnego automatyczne z stabilizatorami teleskopowymi
Podnośnik przedni oryginalny zintegrowany
maksymalny udżwig podnośnika 1500 kg
obciążnik 250 kg