Dane Techniczne | RF.70 | RF.75 | RF.90 |
SILNIK LAMORGHINI | 1000.3 WT EURO II | 1000.4 W EURO II | 1000.4 WT EURO II |
Ilość cylindrów/pojemność skokowa il./cm3 | 3/3000 | 4/4000 | 4/4000 |
Zasysanie | Turbo | Wolnossący | Turbo |
Max. moc homologowana (2000/25/CE) KM/kW | 70/51,5 | 74/54,5 | 87/64 |
Max. moc homologowana (ECE R24.03) KM/kW | 67/49,5 | 70/51,5 | 83/61 |
Obroty nominalne obr/min | 2200 | 2200 | 2200 |
Max. moment obrotowy Nm | 260 | 257 | 348 |
Obroty przy max. momencie obr/min | 1400-1600 | 1400-1600 | 1400-1600 |
Zapas momentu obrotowego % | 22 | 15 | 31 |
Chłodzenie | ciecz - olej | ||
Regulacja silnika | mechaniczna | ||
elektroniczna | |||
Filtr powietrza | suchy w wkładem bezpieczeństwa i wyrzutnikiem pyłów | ||
Tłumik pod maską | z wylotem bocznym | ||
Pojemność zbiornika paliwa | 55+40 (95) | 55+40 (95) | 55+40 (95) |
WYMIARY I MASY z ogumieniem tylnym | 360/70 R24 | 380/70 R24 | 380/70 R24 |
Długość max. mm | 3145 | 3235 | 3235 |
Szerokość min.-max. mm | 1450-1740 | 1470-1760 | 1470-1760 |
Wysokość max. z kabiną mm | 2130 | 2150 | 2150 |
Wysokość max. do maski silnika mm | 1120 | 1120 | 1120 |
Prześwit mm | 215 | 240 | 240 |
Rozstaw osi mm | 1950 | 2080 | 2080 |
Rozstaw kół przednich min.-max. mm | 1165-1335 | 1165-1335 | 1165-1335 |
Rozstaw kół tylnych min.-max. mm | 1090-1380 | 1090-1380 | 1090-1380 |
Min. średnica zawracania bez hamulców mm | 3510 | 3690 | 3690 |
Masa ciągnika kg | 2500 | 2570 | 2595 |
WYMIARY I MASY z ogumieniem tylnym | 380/70 R20 | 420/70 R28 | |
Szerokość mm | 1450 | 1560 | |
Wysokość max. do maski silnika mm | 1090 | 1190 | |
Prześwit mm | 180 | 280 |
UKŁAD NAPĘDOWY | |
Sprzęgło skrzyni biegów | sterowane hydrostatycznie |
Skrzynia biegów 20P+10T | Skrzynia zsynchronizowana 5-cio biegowa, |
2 gamy z mini reduktorem (prędkość min. 1,86 km/h) | |
Skrzynia biegów 30P + 15T z OVERSPEED | Skrzynia biegów zsynchronizowana, 5 biegów, 3 zakresy prędkości |
z super i mini reduktorem (min prędkość 0,22 km/h) | |
Skrzynia biegów 45P + 45T z OVERSPEED | POWERSHIFT (3 przełożenia pod obciążeniem) zsynchronizowana |
5-cio biegowa, 3 gamy z superreduktorem | |
(prędkość min. 0,18 km/h) | |
Prędkość maksymalna km/h | 40 (także przy ekonomicznych obrotach silnika) |
Inwersor | mechaniczny, zsynchronizowany / hydrauliczny z systemem |
STOP&GO | |
Blokada mechanizmu różnicowyego | sterowana elektrohydraulicznie |
Smarowanie | wymuszone z chłodnicą oleju skrzyni biegów |
UKŁAD HAMULCOWY I KIEROWNICZY | |
Układ hamulcowy | na wszystkie koła, hamulce tarczowe w kąpieli olejowej, sterowany |
hydrostatycznie | |
Hamulec postojowy | niezależny |
Układ kierowniczy | hydrostatyczny z niezależną pompą i regulowaną kolumną |
kierownicy | |
Kąt skrętu kół | 60° |
MOST PRZEDNI | |
Załączanie napędu | sterowane elektrohydrauliczne |
Blokada przedniego mechanizmu różnicowego | sterowane elektrohydrauliczne |
Błotniki przednie | sztywne |
W.O.M. przedni | |
Sprzęgło | wielotarczowe w kąpieli olejowej |
Obroty | 1000 |
Sterowanie | elektrohydraulicznie poprzez przycisk |
W.O.M. tylny | |
Sprzęgło | wielotarczowe w kapieli olejowej |
Obroty | 540 / 540ECO |
540 / 540ECO / 1000 | |
Sterowanie | elektrohydraulicznie poprzez przycisk |
PODNOŚNIK HYDRAULICZNY | |
Podnośnik tylny | sterowany mechaniczny |
sterowany elektronicznie | |
Max udżwig podnośnika kg | 3000 |
Wydajność pompy hydraulicznej l/min | 54 |
Układ hydrauliczny z dwoma pompami l/min | 33 + 25 |
Rozdzielacze hydrauliczne | 6 z regulacją przepływu |
9 wyjść bocznych | |
Ramiona podnośnika tylnego | automatyczne z stabilizatorami teleskopowymi |
Podnośnik przedni | oryginalny zintegrowany |
maksymalny udżwig podnośnika 1500 kg | |
obciążnik 250 kg |
Użytkownik
Godziny otwarcia: 8-16