DANE TECHNICZNE | R3 Evo 85 | R3 Evo 100 |
SILNIK | Deutz 2012 EURO II | Deutz 2012 EURO II |
Ilość cylindrów/pojemność skokowa il/cm3 | 4/4038 | 4/4038 |
Typ | Turbo | Turbo |
Max. moc (2000/25/CE) KM/kW | 82/60,5 | 96/70,5 |
Obroty nominalne obr/min | 2300 | 2300 |
Max. moment obrotowy Nm | 298 | 352 |
Max. moment obrotowy przy obrotach silnika obr/min | 1300-1800 | 1300-1700 |
Wzrost momentu obrotowego % | 29 | 29 |
Chłodzenie | ciecz - olej | |
Regulacja silnika | mechaniczna | |
Filtr powietrza | suchy z wymiennym wkładem i wyrzutnikiem pyłów | |
Tłumik pod maską | z wylotem na słupku kabiny | |
Pojemność zbiornika paliwa | 160 | |
WYMIARY I MASY (ogumienie tylne) | 16.9 R 30 | 16.9 R 34 |
Max. długość bez ramion podnośnika mm | 3850 | 3950 |
Szerokość min. - max. mm | 2050 - 2458 | 2050 - 2458 |
Max. wysokość mm | 2560* | 2635* |
Prześwit mm | 450 | 500 |
Rozstaw osi mm | 2310 | 2340 |
Rozstaw kół przednich min.- max. mm | 1600 - 2100 | 1600 - 2100 |
Rozstaw kół tylnych min.- max. mm | 1600 - 2100 | 1600 - 2100 |
Min. promień zawracania bez hamulców mm | 3500** | 3500** |
Masa ciągnika kg | 3490 | 3800 |
*=dach standard bez klimatyzacji **= przy maksymalnym kącie skrętu kół | ||
UKŁAD NAPĘDOWY | ||
Sprzęgło | w kąpieli olejowej, sterowane hydrostatycznie | |
Skrzynia biegów mechaniczna zsynchronizowana | 20 P + 20 T | |
5 biegów x 4 zakresy prędkość z super reduktorem 20 P + 20 T | ||
(min.prędkość 0,51 km/h) | ||
Skrzynia biegów HI-LO (2 zakresy predkości załączane | 40 P + 40 T | |
pod obciążeniem) 5 biegów x 4 zakresy predkości 40 P + 40 T | ||
z super reduktorem (min. prędkość 0,44 km/h) | ||
Max. prędkość km/h | 40 | |
Inwersor | zsynchronizowany mechaniczny | |
hydrauliczny pod obciążeniem | ||
Blokada tylnego mechnizmu różnicowego | sterowana mechanicznie | |
sterowana elektro-hydraulicznie | ||
Smarowanie | wymuszone |
UKŁAD HAMULCOWY I KIEROWNICZY | |
Hamulce | zintegrowane, na 4 koła, tarczowe w kąpieli olejowej, |
sterowane hydrostatycznie | |
Hamulec postojowy | niezależny |
Hamulec przyczepy | pneumatyczny |
Układ kierowniczy hydrostatyczny | z niezależną pompą i regulowaną kolumną kierownicy w dwóch płaszczyznach |
Kąt skrętu kół max | 55° |
MOST PRZEDNI | |
Załączanie przedniego napędu | sterowane mechanicznie |
sterowane elektro-hydraulicznie | |
Blokada przedniego mechanizmu różnicowego | sterowana elektro-hydraulicznie |
Obciążniki przednie | 8 x 40 kg |
W.O.M. PRZEDNI | |
Sprzęgło | wielotarczowe w kąpieli olejowej |
Prędkości W.O.M. obr/min | 1000 |
Sterowanie | elektro-hydrauliczne poprzez przycisk |
W.O.M. TYLNY | |
Sprzęgło | wielotarczowe w kąpieli olejowej |
Prędkości W.O.M. obr/min | 540-540 ECO-1000-1000 ECO |
Sterowanie | elektro-hydrauliczne przez przycisk |
PODNOŚNIK HYDRAULICZNY | |
Podnośnik tylny | sterowany mechanicznie |
Max. udźwig podnośnika kg | 3450 (model 85)/4800 (model 100) |
6200 z siłownikami wspomagającymi (model 100) | |
Wydajność pompy l/min | 54 |
Rozdzielacze hydrauliczne il. dróg | 4/6 |
Ramiona podnośnika | automatyczne |
Podnośnik przedni | max. udźwig 1800 kg |
MIEJSCE KIEROWANIA | |
Kabina | oryginalna, wyciszona, wycieraczka tylna, filtr powietrza, lusterka teleskopowe, 4 światła pacy |
dach wysokiej widoczności | |
wentylacja, ogrzewanie | |
klimatyzacja | |
Oprzyrządowanie | analogowe - digital |
Fotel kierowcy | na zawieszeniu mechanicznym z pasem bezpieczeństwa |
na zawieszeniu pneumatycznym z pasem bezpieczeństwa |
Użytkownik
Godziny otwarcia: 8-16