thumbnail
Dodane: 29 czerwiec 2011 Aktualizowano 10 sierpień 2022

Ciągnik LAMBORGHINI R.8 230 - 270

Ogromna moc, doskonałe wykonanie, niezawodność – tak można streścić największy z modeli w gamieLamborghini. R.8 występuje w 2 wersjach mocy: 250 i 275 KM generowanych z nowoczesnego 6-cylindrowego silnika 24V DEUTZ COMMON RAIL Turbo Intrcooler z systemem DPC zwiększającym moc o 10 %. Skrzynia biegów o 6 przełożeniach z Automatic Powershift i superreduktorem 40 P + 40 T. Elektronicznie sterowany podnośnik (EHR) o udźwigu 10500 kg obsługiwany również zewnętrznie w tylnej części ciągnika. Blokada 4 kół załączana i kontrolowana elektronicznie przez system ASM. Układ hydrauliczny 8-drogowy o wydatku 120 l/min z regulacją przepływu każdego dystrybutora indywidualnie. Monitor wydajności współpracuje z radarem i przesyła operatorowi informacje o wykonywanej pracy. Wygodny fotel na zawieszeniu pneumatycznym, kierownica regulowana w 2 płaszczyznach, wydajna klimatyzacja i panoramiczna amortyzowana kabina sprawiają, że prace polowe z modelem R.8 to czysta przyjemność!
DANE TECHNICZNE R8. 230 R8. 270
SILNIK DEUTZ COMMON RAIL 2013 EURO III
Ilość cylindrów/pojemność skokowa ilość/cm3 6/7146
Max moc homologowana (2000/25/CE) KM/kW 242/178 270/198
Moc maksymalna z systemem DPC KM/kW 250/184 275/202
Zakres stałej mocy obr/min. 2300 2350
Maksymalny moment obrotowy Nm 961 1052
Zapas momentu obrotowego % 35 36
Zakres stałego momentu obrotowego obr/min 1100-1600 1300-1650
Chłodzenie ciecz - olej
Regulacja silnika elektroniczna
Filtr powietrza suchy z podwójnym wkładem, wyrzutnik pyłów
Tłumik pod maską z wylotem na słupku kabiny
Pojemność zbiornika paliwa l 425 (585) 585
Typ paliwa Olej napędowy i Biodiesel do 100%



WYMIARY I MASY (ogumienie tylne) 710/70 R42
Długość maksymalna mm 5268
Szerokość maksymalna mm 2750
Wysokość maksymalna z kabiną mm 3255
Prześwit mm 600
Rostaw osi mm 3089
Rozstaw kół przednich min.-max. mm 1800-2000
Rozstaw kół tylnych min.-max. mm 1800-2000
Promień skrętu bez hamulców mm 6750
Masa kg 9430-10435


UKŁAD NAPĘDOWY
Sprzęgło skrzyni biegów wielotarczowe w kąpieli olejowej sterowane hydrostatycznie
Skrzynia biegów z POWERSHIFT 40P + 40T 6 przełożeń z 4 biegami pod obciążeniem, super reduktor
Prędkość maksymalna 50 km/h ograniczona do 40 km/h, osiągana przy nominalnych obrotach
silnika i zredukowanych obrotach (1840 obr/min) poprzez regulator
elektroniczny
Inwersor hydrauliczny załączany pod obciążeniem podwójne sprzęgło wielotarczowe w kąpieli olejowej sterowanie
elektroniczne poprzez dżwignię pod kierownicą
Blokada mechanizmów różnicowych tylna sterowana elektrohydraulicznie
Smarowanie wymuszone + chłodnica oleju skrzyni biegów
UKŁAD HAMULCOWY I KIEROWNICZY
Układ hamulcowy zintegrowany na 4 koła hydrostatyczny z hamulcami tarczowymi
w kapieli olejowe
Układ hamulcowy dla przyczep pneumatyczny
Układ kierowniczy hydrostatyczny z niezależna pompą i kolumną kierownicy regulowaną
w dwu płaszczyznach
Kąt skrętu kół 52°
MOST PRZEDNI
Typ z zawieszeniem hydraulicznym z regulacją automatyczną
elektrohydraulicznie
Załączanie napędu sterowane elektro-hydraulicznie
Blokada mechanizmów różnicowych sterowana elektrohydraulicznie
Błotniki przednie regulowane, skrętne
W.O.M. Tylny
Sprzęgło wielotarczowe w kąpieli olejowej
Obroty obr/min 540ECO / 1000
Załączanie elektro-hydrauliczne poprzez przycisk
W.O.M. Przedni
Sprzęgło wielotarczowe w kąpieli olejowej
Obroty obr/min 1000
Załączanie elektro-hydrauliczne poprzez przycisk
PODNOŚNIK HYDRAULICZNY
Podnośnik tylny sterowany elektronicznie z radarem
Udźwig max. kg 10500
Wydajność max pompy l/min (bar) pompa o zmiennej wydajności 120 l/min z „Load Sensing”
Rozdzielacze hydrauliczne il. dróg 8
Trójpunktowy układ zawieszenia zaczepy automatyczne i blokada ruchów oscylacyjnych
przy podnoszeniu
Podnośnik przedni maksymalny udżwig podnośnika 5000 kg
obciążnik 1000 / 1400 kg
MIEJSCE KIEROWANIA
Sterowniki podłokietnik wielofunkcyjny z joystickiem
funkcja programowania powtarzanych operacji
Kabina oryginalna, wyciszona (73 dBA), zawieszona na silent-block, dach
wysokiej widoczności, wycieraczka tylna, 8 świateł pracy, lusterka
wsteczne teleskopowe
na zawieszeniu pneumatycznym
klimatyzacja, wentylacja, ogrzewanie o wymuszonym obiegu
Oprzyrządowanie analogowe z monitorem digital
Fotel operatora na zawieszeniu pneumatycznym