DANE TECHNICZNE | R8. 230 | R8. 270 |
SILNIK | DEUTZ COMMON RAIL 2013 EURO III | |
Ilość cylindrów/pojemność skokowa ilość/cm3 | 6/7146 | |
Max moc homologowana (2000/25/CE) KM/kW | 242/178 | 270/198 |
Moc maksymalna z systemem DPC KM/kW | 250/184 | 275/202 |
Zakres stałej mocy obr/min. | 2300 | 2350 |
Maksymalny moment obrotowy Nm | 961 | 1052 |
Zapas momentu obrotowego % | 35 | 36 |
Zakres stałego momentu obrotowego obr/min | 1100-1600 | 1300-1650 |
Chłodzenie | ciecz - olej | |
Regulacja silnika | elektroniczna | |
Filtr powietrza | suchy z podwójnym wkładem, wyrzutnik pyłów | |
Tłumik pod maską | z wylotem na słupku kabiny | |
Pojemność zbiornika paliwa l | 425 (585) | 585 |
Typ paliwa | Olej napędowy i Biodiesel do 100% | |
WYMIARY I MASY (ogumienie tylne) | 710/70 R42 | |
Długość maksymalna mm | 5268 | |
Szerokość maksymalna mm | 2750 | |
Wysokość maksymalna z kabiną mm | 3255 | |
Prześwit mm | 600 | |
Rostaw osi mm | 3089 | |
Rozstaw kół przednich min.-max. mm | 1800-2000 | |
Rozstaw kół tylnych min.-max. mm | 1800-2000 | |
Promień skrętu bez hamulców mm | 6750 | |
Masa kg | 9430-10435 |
UKŁAD NAPĘDOWY | |
Sprzęgło skrzyni biegów | wielotarczowe w kąpieli olejowej sterowane hydrostatycznie |
Skrzynia biegów z POWERSHIFT 40P + 40T | 6 przełożeń z 4 biegami pod obciążeniem, super reduktor |
Prędkość maksymalna | 50 km/h ograniczona do 40 km/h, osiągana przy nominalnych obrotach |
silnika i zredukowanych obrotach (1840 obr/min) poprzez regulator | |
elektroniczny | |
Inwersor hydrauliczny załączany pod obciążeniem | podwójne sprzęgło wielotarczowe w kąpieli olejowej sterowanie |
elektroniczne poprzez dżwignię pod kierownicą | |
Blokada mechanizmów różnicowych tylna | sterowana elektrohydraulicznie |
Smarowanie | wymuszone + chłodnica oleju skrzyni biegów |
UKŁAD HAMULCOWY I KIEROWNICZY | |
Układ hamulcowy | zintegrowany na 4 koła hydrostatyczny z hamulcami tarczowymi |
w kapieli olejowe | |
Układ hamulcowy dla przyczep | pneumatyczny |
Układ kierowniczy | hydrostatyczny z niezależna pompą i kolumną kierownicy regulowaną |
w dwu płaszczyznach | |
Kąt skrętu kół | 52° |
MOST PRZEDNI | |
Typ | z zawieszeniem hydraulicznym z regulacją automatyczną |
elektrohydraulicznie | |
Załączanie napędu | sterowane elektro-hydraulicznie |
Blokada mechanizmów różnicowych | sterowana elektrohydraulicznie |
Błotniki przednie | regulowane, skrętne |
W.O.M. Tylny | |
Sprzęgło | wielotarczowe w kąpieli olejowej |
Obroty obr/min | 540ECO / 1000 |
Załączanie | elektro-hydrauliczne poprzez przycisk |
W.O.M. Przedni | |
Sprzęgło | wielotarczowe w kąpieli olejowej |
Obroty obr/min | 1000 |
Załączanie | elektro-hydrauliczne poprzez przycisk |
PODNOŚNIK HYDRAULICZNY | |
Podnośnik tylny | sterowany elektronicznie z radarem |
Udźwig max. kg | 10500 |
Wydajność max pompy l/min (bar) | pompa o zmiennej wydajności 120 l/min z „Load Sensing” |
Rozdzielacze hydrauliczne il. dróg | 8 |
Trójpunktowy układ zawieszenia | zaczepy automatyczne i blokada ruchów oscylacyjnych |
przy podnoszeniu | |
Podnośnik przedni | maksymalny udżwig podnośnika 5000 kg |
obciążnik 1000 / 1400 kg | |
MIEJSCE KIEROWANIA | |
Sterowniki | podłokietnik wielofunkcyjny z joystickiem |
funkcja programowania powtarzanych operacji | |
Kabina | oryginalna, wyciszona (73 dBA), zawieszona na silent-block, dach |
wysokiej widoczności, wycieraczka tylna, 8 świateł pracy, lusterka | |
wsteczne teleskopowe | |
na zawieszeniu pneumatycznym | |
klimatyzacja, wentylacja, ogrzewanie o wymuszonym obiegu | |
Oprzyrządowanie | analogowe z monitorem digital |
Fotel operatora | na zawieszeniu pneumatycznym |
Użytkownik
Godziny otwarcia: 8-16