DANE TECHNICZNE | R7. 210 |
SILNIK | TDC 2013 LO6 2V DCR |
Ilość cylindrów/pojemność skokowa ilość/cm3 | 6/7146 |
Doładowanie | Turbo Intercooler |
Max moc homologowana (2000/25/CE) KM/kW | 213/157 |
Moc maksymalna z systemem DPC KM/kW | 220/162 |
Obroty nominalne obr/min | 2350 |
Maksymalny moment obrotowy Nm | 836 |
Obroty przy maksymalnym momencie obr/min | 1500-1700 |
Zapas maksymalnego momentu obrotowego % | 31 |
Chłodzenie | ciecz - olej |
Regulacja silnika | elektroniczna |
Filtr powietrza | suchy z podwójnym wkładem, wyrzutnik pyłów |
Tłumik pod maską | z wylotem na słupku kabiny |
Pojemność zbiornika paliwa l | 380 |
WYMIARY I MASY (ogumienie tylne) | 650/65 R42 |
Długość maksymalna bez ramion podnośnika mm | 4800 |
Szerokość min.-max. mm | 2550-2710 |
Wysokość maksymalna z kabina mm | 3020 |
Prześwit mm | 620 |
Rostaw osi mm | 2985 |
Rozstaw kół przednich min. - max. mm | 1850-2175 |
Rozstaw kół tylnych min. - max. mm | 1900-2060 |
Promień skrętu bez hamulców mm | 5650 |
Masa ciągnika kg | 7520 |
UKŁAD NAPĘDOWY | |
Sprzęgło skrzyni biegów | wielotarczowe w kąpieli olejowe sterowane elektrohydraulicznie |
Skrzynia biegów POWERSHIFT 27P + 27T | 9 biegów pod obciążeniem, 3 zakresy z super reduktorem (prędkość |
min. 0,62 km/h), sekwencyjny wybór biegów poprzez przycisk | |
Prędkość maksymalna km/h | 40 |
Inwersor elektrohydrauliczny załączany pod obciążeniem | podwójne sprzęgło wielotarczowe w kąpieli olejowej i sterowaniem |
elektronicznym załączany poprzez dżwignie pod kierownicą | |
System ASD | funkcja zapamiętywania i wywoływania powtarzanych operacji |
Blokada mechanizmów różnicowych | sterowana elektrohydraulicznie |
Smarowanie | wymuszone + chłodnica oleju skrzyni biegów |
UKŁAD HAMULCOWY I KIEROWNICZY | |
Układ hamulcowy | zintegrowany na 4 koła hydrostatyczny z hamulcami tarczowymi w kąpieli olejowej |
Hamulec przyczepy | pneumatyczny |
Układ kierowniczy | hydrostatyczny z niezależną pompą i kolumną kierownicy regulowaną w dwu płaszczyznach |
Kąt skrętu kół | 55° |
MOST PRZEDNI | |
Typ | tradycyjny |
z zawieszeniem hydraulicznym z regulacją automatyczną | |
Załączanie napędu | elektro-hydraulicznie |
Blokada mechanizmów różnicowych | sterowana elektro-hydraulicznie |
system SBA - automatyczne załączanie napędu i blokad mechanizmów różnicowych | |
Błotniki przednie | regulowane, skrętne |
W.O.M. Tylny | |
Sprzęgło | wielotarczowe w kąpieli olejowej |
Obroty obr/min | 540ECO / 1000 |
Załączanie | elektro-hydrauliczne poprzez przycisk |
W.O.M. Przedni | |
Sprzęgło | wielotarczowe w kąpieli olejowej |
Obroty obr/min | 1000 |
Załączanie | elektro-hydrauliczne poprzez przycisk |
PODNOŚNIK HYDRAULICZNY | |
Podnośnik tylny | sterowany elektronicznie z radarem |
Udźwig max. kg | 1000 |
Wydajność max pompy l/min | 83 |
pompa o zmiennej wydajności 113 l/min z „Load Sensing” | |
Rozdzielacze hydrauliczne il. dróg | 6/8 z regulacją przepływu, dżwignia joystick, sterowanie elektrohydrauliczne |
z regulacją wydajności dla jednego dystrybutora | |
Trójpunktowy układ zawieszenia | zaczepy automatyczne i blokada ruchów oscylacyjnych |
przy podnoszeniu | |
Podnośnik przedni | maksymalny udżwig podnośnika 4000 kg |
obciążnik 1000 kg | |
MIEJSCE KIEROWANIA | |
Kabina | oryginalna, wyciszona (72 dBA), na platformie zawieszonej |
na silent-block, szyberdach, wycieraczka tylna, 8 reflektorów pracy, | |
lusterka wsteczne teleskopowe | |
z zawieszeniem pneumatycznym, z regulacją automatyczną | |
wentylacja, ogrzewanie, klimatyzacja | |
Oprzyrządowanie | analogowe z monitorem digital |
Fotel operatora | na zawieszeniu pneumatycznym |
Użytkownik
Godziny otwarcia: 8-16