thumbnail
Dodane: 29 czerwiec 2011 Aktualizowano 10 sierpień 2022

Ciągnik LAMBORGHINI R.6 130 – 140 – 160 – 175 – 185

Nowe ciągniki serii R.6 o mocach od 132 do 192 KM wyposażone są w silniki najnowszej generacji DCR (DEUTZ COMMON RAIL) Turbo Intercooler spełniające rygorystyczne normy EURO III. Stworzone z myślą o ludziach stawiających maszyną największe wymagania, a przy tym oczekujących niezawodności i komfortu pracy. Kabina z klimatyzacją i szyberdachem ma teraz nowy ergonomiczny i funkcjonalny kokpit. Skrzynia biegów o 6 przełożeniach podstawowych oraz 4 półbiegach załączanych pod obciążeniem (Powershift). Nad przenoszeniem mocy czuwa inteligentny system ASM i radar. Podnośnik tylny o udźwigu 9200 kg sprosta najcięższym maszyną rolniczym, a sterowany elektronicznie W.O.M. wyposażony został w 4 prędkości obrotowe.
DANE TECHNICZNE R6.130 R6.140 R6.160 R6.175 R6.185
SILNIK DEUTZ COMMON RAIL 2012 EURO III
Ilość cylindrów/pojemność il./cm3 6/6057
Moc maksymalna (2000/25/CE) KM/kW 132/97 143/105 183/120 178/129 184/135
Moc maksymalna z systemem DPC KM/kW - - 166/122 181/133 192/141
Obroty mocy maksymalnej obr/min 2100 2100 2100 2100 2100
Obroty stałego momentu obr/min 1100-1600 1200-1600 1600 1600 1600
Maksymalny moment obrotowy Nm 527 574 655 717 749
Zapas momentu obrotowego % 30 31 26 26 30
Chłodzenie ciecz-olej
Regulacja silnika elektroniczna
Filtr powietrza suchy z wkładem bezpieczeństwa, z wyrzutnikiem pyłów
Tłumik pod maską z wylotem na słupku kabiny
Pojemność zbiornika paliwa l 270 270 270 305 305
Typ paliwa Olej napędowy i Biodiesel do 100%






WYMIARY I MASY (ogumienie tylne) 18.4 R38 18.4 R38 20.8 R38 20.8 R38 650/65 R42
Długość maksymalna mm 4587 4587 4587 4757 4807
Szerokość mm 2304 2304 2470 2500 2720
Wysokośc maksymalna mm 2922 2922 2922 2997 3127
Prześwit mm 520 520 520 570 605
Rozstaw osi mm 2647 2647 2647 2767 2817
Rozstaw kół przód mm 1700-1900 1700-1900 1600-1900 1600-1900 1850-1950
Rozstaw kół tył mm 1600-1850 1600-1850 1800-1900 1800-1900 1865-1980
Promień skrętu bez hamulców mm 4950 4950 5013 5013 5800
Masa kg 5460 5460 5610 5970 6750


UKŁAD NAPĘDOWY
Sprzęgło skrzyni biegów w kąpieli olejowe sterowane hydrostatycznie
Skrzynia biegów 24P + 24T 6 przełożeń, 4 biegi pod obciążeniem (prędkość min. 3,26 km/h)
Skrzynia biegów 40P + 40T 6 przełożeń, 4 biegi pod obciążeniem + super reduktor (prędkośc min. 0,39 km/h)
Prędkość maksymalna 50 km/h ograniczona do 40 km/h, osiągana przy zredukowanych obrotach (1840 obr/min) poprzez regulator elektroniczny
Inwersor hydrauliczny załączany pod obciążeniem podwójne sprzęgło wielotarczowe w kąpieli olejowej i sterowaniem
elektronicznym załączany poprzez dżwignie
Smarowanie wymuszone + chłodnica oleju skrzyni biegów
UKŁAD HAMULCOWY I KIEROWNICZY
Układ hamulcowy zintegrowany z hamulcami tarczowymi w kapieli olejowej na cztery koła
hydrostatyczny z hamulcami tylnymi tarczowymi w kąpieli olejowej
i załączanie napędu
Układ hamulcowy dla przyczep pneumatyczny, 3 wyjścia
Układ kierowniczy hydrostatyczny z niezależną pompą, kolumna kierownicy regulowana
Kąt skrętu kół 52°
MOST PRZEDNI
Typ tradycyjny
na zawieszeniu hydraulicznym o regulacji automatycznej
Załączanie napędu sterowane elektro-hydraulicznie
Blokada mechanizmów różnicowych SBA/ASM: automatyczne sterowanie napędem przednim i blokadami
dyferencjałów
Obciążniki przednie płyta pośrednia 330 kg
wspornik obciążników 100 lub 330 kg
10 szt./400 kg + wspornik 330 kg
Błotniki przednie regulowane
W.O.M. Tylny
Sprzęgło wielotarczowe w kąpieli olejowej
Obroty obr/min 540 / 540ECO / 1000 / 1000ECO
Załączanie elektro-hydrauliczne poprzez przycisk
W.O.M. Przedni
Sprzęgło wielotarczowe w kąpieli olejowej
Obroty obr/min 1000
Załączanie elektro-hydrauliczne poprzez przycisk
PODNOŚNIK HYDRAULICZNY
Podnośnik tylny z elektroniczną kontrolą i radarem
Udźwig max. kg 6200/9200
Wydajność pompy / Ciśnienie l/min (bar) układ otwarty 83 (200)/Load Sensing 120 (200)
Rozdzielacze hydrauliczne 4/8 drogowe z regulacją przepływu, dźwignia joystick
i bezpośrednie wyjście oleju dla połączenia z zewnętrznymi
rozdzielaczami (PowerBeyond)
Trójpunktowy układ zawieszenia kg ze stabilizatorami teleskopowymi z załączaniem automatycznym
Podnośnik przedni kg udźwig max. 3200/4000
obciążnik 600 lub 1000
MIEJSCE KIEROWANIA
Kabina oryginalna, wyciszona (72dbA), zapewniająca doskonałą widoczność
(320°), wentylowana i ogrzewana (18 dysz nawiewowych, 4 prędkości
wentylatora), z klimatyzacją, dach wysokiej widoczności,
8 świateł pracy
zawieszenie mechaniczne / zawieszenie pneumatyczne
Oprzyrządowanie analogowe z monitorem digital
Fotel operatora o regulacji mechanicznej lub na zawieszeniu pneumatycznym