Dane techniczne | AGROTRON TTV 610 | AGROTRON TTV 620 |
SILNIK | DEUTZ COMMON RAIL 2012 EURO III | |
Cylindry/Pojemność [il/cm3] | 6 / 6057 | |
Zasilanie | DCR (DEUTZ Common-Rail) o ciśnieniu 1600 bar i wtryskach 6 otworowych | |
Moc maksymalna homologowana (2000/25/CE) [KM/kW] | 165/121 | 169/124 |
Moc maksymalna z systemem DPC [KM/kW] | 165/121 | 184/135 |
Obroty mocy nominalnej [obr/min] | 2100 | 2100 |
Maksymalny moment obrotowy [Nm] | 606 | 693 |
Obroty przy maksymalneym momencie [obr/min] | 1400-1900 | 1400-1900 |
Chłodzenie | ciecz-olej | |
Sterowanie silnikiem | elektroniczna | |
Filtr powietrza | suchy z wkładem bezpieczeństwa, wyrzutnik pyłów | |
Tłumik pod maską | z wylotem na słupku kabiny | |
Pojemność zbiornika paliwa [l] | 300 | |
Typ paliwa | Olej napędowy i Biodiesel do 100% | |
UKŁAD NAPĘDOWY | ||
Sprzęgło | w kąpieli olejowej sterowane hydrostatycznie | |
Skrzynia biegów | bezstopniowa | |
Przełożenia pracy | 3 tryby pracy | |
Inwersor hydrauliczny załączany pod obciążeniem | podwójne sprzęgło wielotarczowe w kąpieli olejowej i sterowaniem elektronicznym załączany poprzez dżwignie pod kierownicą | |
Smarowanie | wymuszone + chłodnica oleju skrzyni biegów | |
UKŁAD HAMULCOWY I KIEROWANIA | ||
Układ hamulcowy | hydrostatyczny z hamulcami tylnymi tarczowymi w kąpieli olejowej i załączanie napędu | |
Układ hamulcowy dla przyczepy | pneumatyczny | |
Układ kierowniczy | hydrostatyczny z niezależną pompą, kierownica regulowana | |
Kąt skrętu kół max | 52° | |
MOST PRZEDNI | ||
Typ | tradycyjny na zawieszeniu hydraulicznym o regulacji automatycznej | |
Załączanie przedniego napędu | sterowana elektrohydraulicznie | |
Blokada mechanizmu różnicowego | SBA/ASM: automatyczne sterowanie napędem przednim i blokadami dyferencjałów | |
Obciążniki przednie | płyta pośrednia 330 kg 10 szt (400kg) | |
Błotniki przednie | regulowane | |
W.O.M. TYLNY | ||
Sprzęgło | wielotarczowe w kąpieli olejowej | |
Prędkości W.O.M. [obr/min] | 540-540ECO-1000-1000ECO | |
Załączanie | elektrohydrauliczne przez przycisk | |
W.O.M. PRZEDNI | ||
Sprzęgło | wielotarczowe w kąpieli olejowej | |
Prędkości W.O.M | 1000 | |
Załączanie | elektrohydrauliczne poprzez przycisk | |
PODNOŚNIK HYDRAULICZNY | ||
Podnośnik tylny | sterowany elektronicznie z radarem | |
Max. udźwig podnośnika [kg] | 9200 | |
Wydajność pompy [l/min] | pompa o zmiennej wydajności 120 l/min z Load Sensing | |
Rozdzielacz hydrauliczny | 8 drogowe z regulacją przepływu, dźwignia joystick i bezpośrednie wyjście oleju dla połączenia z zewnętrznymi rozdzielaczami (PowerBeyond), sterowane elektrohydraulicznie | |
Trójpunktowy układ zawieszenia | ze stabilizatorami teleskopowymi z załączaniem automatycznym | |
Podnośnik przedni | maksymalny udźwig podnośnika 4000 kg obciążnik 1000 kg | |
MIEJSCE KIEROWANIA | ||
Sterowniki | podłokietnik wielofuncyjny z joystickiem funkcja zapamiętywania powtarzanych operacji | |
Kabina | oryginalna, wyciszona (72 dBA), na platformie zawieszonej na silent-block, szyberdach, wycieraczka tylna, 8 reflektorów pracy, lusterka wsteczne teleskopowe z zawieszeniem pneumatycznym, z regulacją automatyczną wentylacja, ogrzewanie, klimatyzacja | |
Fotel kierowcy | na zawieszeniu pneumatycznym | |
Oprzyrządowanie | analogowe z monitorem cyfrowym | |
WYMIARY I MASY (ogumienie tylne) | 650/65 R38 | |
Długość max bez ramion podnośnika [mm] | 4757 | |
Szerokość [mm] | 2500 | |
Wysokość max. z kabiną [mm] | 2997 | |
Prześwit [mm] | 570 | |
Rozstaw osi [mm] | 2767 | |
Rozstaw kół przednich [mm] | 1850 | |
Rozstaw kół tylnych [mm] | 1850 | |
Promień zawracania bez hamulców [mm] | 5125 | |
Masa ciągnika [kg] | 6523 |
Użytkownik
Godziny otwarcia: 8-16