thumbnail
Dodane: 29 czerwiec 2011 Aktualizowano 10 sierpień 2022

Ciągnik DEUTZ-FAHR AGROTRON M

Nowa seria Agrotron M to ciągniki o mocach od 132 do 192 KM. Wyposażone są w silniki najnowszej generacji DCR (DEUTZ COMMON RAIL) Turbo Intercooler spełniające rygorystyczne normy EURO III. Stworzony z myślą o ludziach stawiających maszyną największe wymagania, a przy tym oczekujących niezawodności i komfortu pracy. Kabina z klimatyzacją i szyberdachem ma teraz nowy ergonomiczny i funkcjonalny kokpit. Skrzynia biegów o 6 przełożeniach podstawowych oraz 4 półbiegach załączanych pod obciążeniem (Powershift). Nad przenoszeniem mocy czuwa inteligentny system ASM i radar. Podnośnik tylny o udźwigu 9200 kg sprosta największym maszyną rolniczym, a sterowany elektronicznie W.O.M. wyposażony został w 4 prędkości obrotowe.

Dane techniczne AGROTRON M 600 AGROTRON M 610 AGROTRON M 620 AGROTRON M 640 AGROTRON M 650
SILNIK DEUTZ COMMON RAIL 2012 EURO III
Cylindry/Pojemność [il/cm3] 6 / 6057
Max. moc (2000/25/CE) [KM/kW] 132/97 143/105 163/120 176/129 184/135
Moc maksymalna z systemem DPC [KM/kW] - - 166/122 181/133 192/141
Obroty mocy nominalnej [obr/min] 2100
Obroty momentu maksymalnego [obr/min] 1100-1600 1200-1600 1600
Maksymalny moment obrotowy [Nm] 527 574 655 717 749
Zapas momentu [%] 30 31 26 26 30
Chłodzenie ciecz-olej
Sterowanie silnikiem elektroniczna
Filtr powietrza suchy w wkładem bezpieczeństwa, z wyrzutnikiem pyłów
Tłumik pod maską z wylotem na słupku kabiny
Pojemność zbiornika paliwa [l] 270 305
Typ paliwa Olej napędowy i Biodiesel do 100%
UKŁAD NAPĘDOWY
Sprzęgło w kąpieli olejowe sterowane hydrostatycznie
Skrzynia biegów 24 P + 24 T 6 przełożeń, 4 biegi pod obciążeniem (prędkość min. 3,26 km/h)
Skrzynia biegów 40 P + 40 T 6 przełożeń, 4 biegi pod obciążeniem + super reduktor (prędkośc min. 0,39 km/h)
Max. prędkość [km/h] 50 km/h ograniczona do 40 km/h, osiągana przy zredukowanych obrotach (1840 obr/min) poprzez regulator elektroniczny
Inwersor hydrauliczny załączany pod obciążeniem podwójne sprzęgło wielotarczowe w kąpieli olejowej i sterowaniem elektronicznym załączany poprzez dźwignię
Smarowanie wymuszone + chłodnica oleju skrzyni biegów
UKŁAD HAMULCOWY I KIEROWANIA
Układ hamulcowy zintegrowany z hamulcami tarczowymi w kąpieli olejowej na cztery koła hydrostatyczny z hamulcami tylnymi tarczowymi w kąpieli olejowej i załączanie napępu
Układ hamulcowy dla przyczepy pneumatyczny, 3 wyjścia
Układ kierowniczy hydrostatyczny z niezależną pompą, kolumna kierownicy regulowana
Kąt skrętu kół max 52°
MOST PRZEDNI
Typ tradycyjny / na zawieszeniu hydraulicznym o regulacji automatycznej
Załączanie przedniego napędu sterowane elektrohydraulicznie
Blokada przedniego mechanizmu różnicowego SBA/ASM: automatyczne sterowanie napędem przednim i blokadami dyferencjałów
Obciążniki przednie płyta pośrednia 330 kg / wspornik obciążników 100 lub 330 kg / 10 szt / 400kg + wspornik 330kg
Błotniki przednie regulowane
W.O.M. TYLNY
Sprzęgło / Załączanie wielotarczowe w kąpieli olejowej / elektrohydraulicznie poprzez przycisk
Prędkości W.O.M. [obr/min] 540-540ECO-1000-1000ECO
W.O.M. PRZEDNI
Sprzęgło / Załączanie wielotarczowe w kąpieli olejowej / elektrohydraulicznie poprzez przycisk
Prędkości W.O.M 1000
PODNOŚNIK HYDRAULICZNY
Podnośnik tylny z elektroniczną kontrolą i radarem
Max. udźwig podnośnika [kg] 9200
Wydajność pompy / Ciśnienie [l/min (bar)] układ otwarty 83 (200) / Load Sensing 120 (200)
Rozdzielacz hydrauliczny 8 drogowe z regulacja przepływu, dźwignia joystick i bezpośrednie wyjście oleju dla połączenia z zewnętrznymi rozdzielaczami (PowerBeyond)
Trójpunktowy układ zawieszenia ze stabilizatorami teleskopowymi z załączaniem automatycznym
Podnośnik przedni maksymalny udźwig podnośnika 3200/4000 kg obciążnik 600 lub 1000 kg
MIEJSCE KIEROWANIA
Kabina oryginalna, wyciszona (72 dbA), zapewniająca doskonałą widoczność (320°), wentylowana i ogrzewana (18 dysz nawiewowych, 4 prędkości wentylatora),z klimatyzacją, dach wysokiej widoczności, 8 świateł pracy zawieszenie mechaniczne / zawieszenie pneumatyczne
Fotel kierowcy o regulacji mechanicznej lub na zawieszeniu pneumatycznym
Oprzyrządowanie analogowe z monitorem cyfrowym
WYMIARY I MASY (ogumienie tylne) 18.4 R38 18.4 R38 20.8 R38 20.8 R38 650/65 R42
Długość max bez ramion podnośnika [mm] 4587 4587 4587 4757 4807
Szerokość [mm] 2304 2304 2470 2500 2720
Wysokość max. z kabiną [mm] 2922 2922 2922 2997 3127
Prześwit [mm] 520 520 520 570 605
Rozstaw osi [mm] 2647 2647 2647 2767 2817
Rozstaw kół przednich min. - max. [mm] 1700-1900 1700-1900 1600-1900 1600-1900 1850-1950
Rozstaw kół tylnych min. - max. [mm] 1600-1850 1600-1850 1800-1900 1814-1906 1865-1980
Promień zawracania bez hamulców [mm] 4950 4950 5013 5013 5800
Masa ciągnika [kg] 5460 5460 5610 5970 6750