Z myślą o rolnikach chcących posiadać lekki niezawodny ciągnik o dużych możliwościach i wszechstronnym zastosowaniu inżynierowie z SAME DEUTZ-FAHR stworzyli Agroplusa. Doskonale czuje się on podczas prac w zagrodzie i pielęgnacji roślin, ale niestraszne są mu też cięższe prace takie jak orka czy uprawa i siew. Dużą zwrotność zapewniają stosunkowo nieduże wymiary a doskonałe wyważenie i napęd typu 4 x 4 zadziwiającą siłę uciągu. Zastosowane silniki DEUTZ 3 i 4 cylindrowe są chłodzone cieczą i generują moc w zależności od wersji 67, 74 lub 87 KM. Skrzynia biegów mechaniczna 30 P + 15 T lub z POWERSHIFT (trzy biegi załączane pod obciążeniem) 45 P + 45 T pozwala na dobranie odpowiedniego przełożenia do wykonywanej pracy. Uzupełnieniem jest podnośnik tylny o udźwigu 3600 kg z możliwością elektronicznego sterowania oraz układ hydrauliczny o wydajności 54 l/min. Wszystko to sprawia że DEUTZ-FAHR Agroplus jest niezastąpiony w każdym gospodarstwie rolnym.
Dane techniczne | AGROPLUS 67 | AGROPLUS 77 | AGROPLUS 87 |
SILNIK EURO II | 1000.3 WT | 1000.4 W | 1000.4 W |
Cylindry/Pojemność [il/cm3] | 3 / 3000 | 4 / 4000 | 4 / 4000 |
Moc nominalna (2000/25/CE) [KM/kW] | 70/51,5 | 74/54,5 | 87/64 |
Moc nominalna (ECE R24) [KM/kW] | 67/49,5 | 70/51,5 | 83/61 |
Max. moment obrotowy [Nm] | 260 | 257 | 348 |
Zapas momentu [%] | 22 | 15 | 31 |
Chłodzenie | ciecz-olej | ||
Sterowanie silnikiem | mechaniczna / elektroniczna (obowiązkowo ze skrzynią OVERSPEED) | ||
Filtr powietrza | suchy z wkładem bezpieczeństwa | ||
Pojemność zbiornika paliwa [l] | 90 | ||
SKRZYNIA BIEGÓW | |||
Mechaniczna zsynchronizowana | 30 P + 15 T / 30 P + 15 T z OVERSPEED | ||
Skrzynia biegów POWER SHIFT z super reduktorem, 3 biegi załączane pod obciążeniem | 45 P + 45 T z OVERSPEED | ||
Prędkość max [km/h] | 40 | ||
UKŁAD HAMULCOWY I KIEROWANIA | |||
Napęd na przednią oś | załączany elektro-hydraulicznie | ||
sterowana elektro-hydraulicznie poprzez przycisk | sterowana elektro-hydraulicznie poprzez przycisk | ||
Układ hamulcowy przód/tył | na 4 koła hamulce tarczowe w kąpieli olejowej | ||
Układ kierowniczy/kąt skrętu kół | hydrostatyczny z niezależną pompą / 55° | ||
W.O.M. TYLNY | |||
Sprzęgło | w kąpieli olejowej modulowane (płynny start) | ||
Prędkości W.O.M. [obr/min] | 540 / 540 ECO / 1000 | ||
Załączanie | elektro-hydrauliczne | ||
W.O.M. PRZEDNI | |||
Sprzęgło | wielotarczowe w kapieli olejowej | ||
Prędkości W.O.M | 1000 | ||
Załączanie | elektro-hydrauliczne | ||
PODNOŚNIK | |||
Podnośnik tylny | mechaniczny | ||
Max. udźwig podnośnika [kg] | 3000 / 3600 z siłownikami wspomagającymi | ||
Wydajność pompy [l/min] | 54 | ||
Rozdzielacz hydrauliczny [ilość wyjść] | 4 / 6 z regulacją przepływu | ||
Podnośnik przedni | oryginalny zintegrowany / udżwig: 1750kg / obciążnik 250 kg | ||
MIEJSCE KIEROWANIA | |||
Kabina | oryginalna, wyciszona, wentylowana i ogrzewana, zawieszona na silent block, klimatyzacja w opcji | ||
Fotel kierowcy | na zawieszeniu mechanicznym / na zawieszeniu pneumatycznym | ||
Oprzyrządowanie | analogowe z panelem kontrolnym, digital w opcji | ||
WYMIARY (z ogumieniem) | 420/70 R30 | 420/70 R30 | 480/70 R30 |
Długość max bez ramion podnośnika [mm] | 3430 | 3560 | 3560 |
Szerokość min. - max. [mm] | 1920-2320 | 1920-2320 | 2070-2330 |
Wysokość max. z kabiną [mm] | 2430 | 2430 | 2470 |
Rozstaw osi [mm] | 2055 | 2185 | 2185 |
Rozstaw kół przednich min. - max. [mm] | 1440-1740 | 1440-1740 | 1440-1740 |
Rozstaw kół tylnych min. - max. [mm] | 1500-1900 | 1500-1900 | 1500-1900 |
Promień zawracania bez hamulców [mm] | 3650 | 3800 | 3800 |
Masa ciągnika [kg] | 2800 | 2900 | 2950 |
Użytkownik
Godziny otwarcia: 8-16