Pionier w technologii SCR od 2009 roku - silnik Tier4 AGCO Power
Od 2009 roku AGCO Power wprowadza stosowanie tylko i wyłącznie technologii SCR. W rezultacie uzyskano silniki, które charakteryzują się najlepszą efektywnością zużycia paliwa oraz najlepszymi osiągami na rynku.
Modele N104, N114 i N1124 są wyposażone w czterocylindrowe silniki AGCO Power o pojemności 4,4 l, a modele N134, N154 i N174 o pojemności 4,9 l. System SCR zmniejsza emisję spalin bez potrzeby stosowania filtra cząstek stałych i układu recyrkulacji spalin, a także gwarantuje obniżenia zużycia paliwa i wydłuża żywotność silnika.
Nowa kabina – komfort w każdych warunkach
Kabina zapewnia doskonałą widoczność we wszystkich kierunkach (posiada do 6,5 m2 powierzchni przeszklonej) i jest przy tym zaskakująco cicha (<70 dB). Może ona zostać kompleksowo wyposażona między innymi w: przednie wycieraczki o kącie pracy 270 stopni, podgrzewanie przedniej i tylnej szyby oraz układ jazdy tyłem TwinTrac. Dla Klientów, którzy w dużej mierze wykorzystują w swojej pracy ładowacz czołowy, jest opcja zamówienia kabiny z dodatkowym oknem dachowym. Seria N jest dostępna w wersji 1-no lub 2-u drzwiowej.
Kontynuacja rewolucji w PowerShift
Valtra umożliwiła po raz pierwszy obsługę PowerShift jak przekładni bezstopniowej w czwartej generacji serii T. Dodatkowo, w celu zapewnienia optymalnej łatwości użytkowania, wydajności oraz efektywności przy realizacji wymagających zadań, ciągniki PowerShift posiadają także funkcję Hill-hold, opatentowany asystent układu hydraulicznego oraz system kontroli trakcji ASR.
Czytaj dalej na następnej stronie...