Kategorie
Zobacz również tu
-
2024-11-22
-
Eksport towarów rolno-spożywczych z Polski
2024-11-22 -
Wyniki kontroli jakości przekąsek słonych
2024-11-22 -
Ceny serów w Polsce (10.11.2024)
2024-11-22
Poznaj produkty
-
Agregat uprawowo-siewny Staltech
2016-05-13 -
Sprzęg do pras
2013-06-19 -
Rozrzutnik obornika N-221 -8 T Cynkomet
2016-05-12 -
Eletor SYR-DT-02-W
2020-02-07
Segment Agro Grupy Azoty z nową koncepcją komunikacji
Grupa Azoty – jeden z liderów branży nawozowo-chemicznej w Europie – wdraża nowy system komunikacji dla segmentu Agro.
Celem rebrandingu jest stworzenie spójnej wizerunkowo, nowoczesnej i rozpoznawalnej marki produktów, nawiązującej jednocześnie do wyzwań, jakie stawia przed rolnictwem Europejski Zielony Ład. Prowadzone działania to kolejny etap w procesie integracji biznesowej spółek z Grupy Azoty.
Rebranding produktów z Segmentu Agro to kontynuacja działań rozpoczętych w 2018 roku, kiedy to cztery spółki Grupy Azoty - z Tarnowa, Polic, Puław i Kędzierzyna podpisały "Umowę o współdziałaniu", zacieśniając jednocześnie współpracę w obrębie zarządzania obszarem handlu.
- Jak pokazują doświadczenia z ostatnich kilku lat, decyzja o połączeniu potencjałów i konsolidacji to najlepsza z dróg jaką mogliśmy obrać. Współpraca w ramach Grupy daje wielowymiarowe efekty nie tylko całej Grupie, poszczególnym spółkom, ale również krajowej gospodarce. Zgodnie z pierwotnymi założeniami z 2018 roku, w ramach segmentu Agro realizujemy jednolitą strategię i politykę handlową, której towarzyszą działania pod wspólną marką. Chcemy dalej kontynuować ten kierunek, stąd też wchodzimy w kolejny, tym razem stricte sprzedażowo-marketingowy etap tej integracji. Nie mam wątpliwości, że podobnie jak było dotychczas, pozwoli nam to zwiększyć efektywność zarówno na krajowym ,jak i europejskim rynku nawozowym – mówi dr Wojciech Wardacki, Prezes Zarządu Grupy Azoty S.A.
Istotną rolę w kształtowaniu systemu komunikacji segmentu Agro odegrały kwestie związane z Europejskim Zielonym Ładem. Za pomocą rebrandingu Grupa Azoty podkreśla jak ważne jest to, aby w odpowiedni sposób wykorzystywać dostępne zasoby naturalne. To świadome działania producenta, który dostrzega i kładzie nacisk na równowagę pomiędzy przyrodą, systemami żywnościowymi, a różnorodnością biologiczną.
Nowy system komunikacji oparty jest na czterech najważniejszych elementach gwarantujących zrównoważony rozwój w rolnictwie. Są nimi: gleba, woda, plonowanie, a także właściwa uprawa pól, w oparciu o nowoczesne produkty Grupy Azoty, które mają praktyczne zastosowanie w różnych warunkach i dla różnorodnych upraw.
- Grupa Azoty jako odpowiedzialny podmiot w branży chemicznej dostrzega obecne zagrożenia związane z degradacją środowiska naturalnego. Mam na myśli chociażby ciągle pogłębiające się zmiany klimatyczne, czy też skutki zdarzeń, którym musi stawiać czoło europejskie rolnictwo, tj. powodzie, susze, czy też burze powodujące okresowy nadmiar lub niedobór wody. Jako lider na rynku nawozowym wychodzimy naprzeciw obecnym zagrożeniom, wprowadzając na rynek innowacyjne produkty, profesjonalne doradztwo, a także nowoczesne cyfrowe technologie, wpisujące się w założenia Rolnictwa 4.0. Klamrą, która spina i podkreśla wszystkie te działania jest właśnie zmiana naszego systemu komunikacji – mówi Piotr Zarosiński, Dyrektor Departamentu Korporacyjnego Handlu Segmentu Agro, Grupa Azoty S.A.
Czytaj na następnej stronie...