Kategorie
Zobacz również tu
-
Stosuj bezpiecznie środki ochrony roślin
2024-11-18 -
Wrześniowy skup mleka
2024-11-18 -
Ceny serów w Polsce (3.11.2024)
2024-11-18
Poznaj produkty
-
Pellux Compact Touch – Dotacja
2020-03-17 -
Głowica kpl. nieuzbrojona ZETOR 5211 i 7211
2012-04-18 -
Poskromy dla bydła SA0051
2014-06-20 -
DEUTZ - szyba tylna przezroczysta
2011-12-13 -
Głowica kpl. nieuzbrojona ZETOR 5211 i 7211
2012-04-18 -
Ładowarka kołowa GIANT V761T
2015-04-22
Konferencja pt. „Działania promocyjne na rynkach wybranych produktów rolnych – doświadczenia polskie”
Podsekretarz stanu Andrzej Butra uczestniczył w zorganizowanej przez Agencję Rynku Rolnego konferencji pt. „Działania promocyjne na rynkach wybranych produktów rolnych – doświadczenia polskie” z udziałem przedstawicieli Komisji Europejskiej: dyrektora DG Agri Klausa Dietera Borchardta i przedstawiciela Działu Promocji Produktów Rolnych Emanuela Jankowskiego.
Wiceminister podkreślił, że wobec liberalizacji handlu produktami rolno-żywnościowymi należy podejmować działania wspierające konkurencyjność, przede wszystkim poprzez budowanie trwałych powiązań handlowych, tak aby ugruntować pozycję polskich produktów rolnych na rynku wspólnotowym oraz wybranych strategicznych rynkach światowych. „Ważne jest także zdobywanie nowych, dalekich rynków. Temu celowi ma służyć szeroko rozumiana promocja” – powiedział wiceminister Butra.
Spotkanie poprowadził prezes Agencji Rynku Rolnego Władysław Łukasik. Konferencja dotyczyła działań promocyjnych i informacyjnych realizowanych przez organizacje branżowe z udziałem ARR w ramach mechanizmu WPR „Wsparcie działań promocyjnych i informacyjnych na rynkach wybranych produktów rolnych”. Podczas konferencji omówione zostały bariery ograniczające wykorzystanie możliwości realizacji kampanii promocyjnych i informacyjnych w ramach programów dofinansowanych ze środków UE, a także przesłanki realizacji efektywnej promocji na przykładzie rynku francuskiego. Przedstawiciele Komisji Europejskiej przedstawili natomiast dotychczasowe spostrzeżenia i wnioski KE wynikające z realizacji mechanizmu wsparcia działań promocyjnych i informacyjnych w ramach kampanii realizowanych na terenie UE i krajów trzecich, jak również propozycje zmian w polityce promocyjnej UE.
Źródło: http://www.minrol.gov.pl/