Kategorie
Zobacz również tu
-
Ceny zbóż w kraju (8.12.2024)
2024-12-17
Poznaj produkty
-
Kosiarka spalinowa Faworyt GYK46BS500N
2014-05-12 -
Komputery polowe - Trimble® Juno® 3
2015-05-04 -
JCB 531-70 AGRI FABRYCZNIE NOWA
2012-06-05 -
Siatki plastikowe rabatowe
2013-02-26
KE zaakceptowała 41 programów działań informacyjnych i promocyjnych dotyczących produktów rolnych
Komisja Europejska zaakceptowała 41 programów działań informacyjnych i promocyjnych dotyczących produktów rolnych na rynku wewnętrznym i państwach trzecich o łącznym budżecie 129 mln euro. Wśród zatwierdzonych programów są również cztery polskie o łącznym budżecie 10,264 mln EUR.
Obecnie, na rynkach zagranicznych realizowanych jest 8 polskich kampanii promocyjno-informacyjnych, których całkowity budżet wynosi ponad 28 mln euro, w tym:
a) kampania „Niezwykłe właściwości zwykłych owoców” prowadzona na rynku Austrii, Szwecji, Finlandii, Republiki Czeskiej w latach 2015-2018, dotycząca europejskich owoców jagodowych takich jak: truskawki, maliny, porzeczki, borówka. Kampania zainicjowana przez Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej. Całkowity budżet kampanii wynosi blisko 3,99 mln €;
b) kampania „Soki i musy – witaminy w wygodnej formie” prowadzona na rynku Republiki Słowackiej, Czeskiej, Litwy, Rumunii w latach 2015-2018, dotycząca soków oraz musów owocowych i warzywnych. Kampania zainicjowana przez Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków. Całkowity budżet kampanii wynosi blisko 4,99 mln €;
c) kampania „EkoEuropa – jakość i tradycja” prowadzona na rynku Japonii, Stanów Zjednoczonych Ameryki Płn., Singapuru w latach 2015-2018, dotycząca produktów rolnictwa ekologicznego takich jak: owoce, warzywa, przetwory owocowe i owocowo-warzywne oraz mięso wieprzowe, wołowe i drobiowe, jak również ich przetwory. Kampania zainicjowana przez Ogólnopolskie Stowarzyszenie Przetwórców i Producentów Produktów Ekologicznych „Polska Ekologia”. Całkowity budżet kampanii wynosi blisko 1,7 mln €;
d) kampania „Zasmakuj w Europie” prowadzona na rynkuTurcji w latach 2015-2018, dotycząca świeżej, schłodzonej lub mrożonej wołowiny i przetworów spożywczych wytworzonych na jej bazie. Kampania zainicjowana przez Związek Polskie Mięso. Całkowity budżet kampanii wynosi blisko 0,87 mln €;
Czytaj dalej na następnej stronie...