Kategorie
Zobacz również tu
-
Ceny zbóż w kraju (8.12.2024)
2024-12-17
Poznaj produkty
-
Kosiarka spalinowa Faworyt GYK46BS500N
2014-05-12 -
Komputery polowe - Trimble® Juno® 3
2015-05-04 -
JCB 531-70 AGRI FABRYCZNIE NOWA
2012-06-05 -
Siatki plastikowe rabatowe
2013-02-26
KE zaakceptowała 41 programów działań informacyjnych i promocyjnych dotyczących produktów rolnych
Komisja Europejska zaakceptowała 41 programów działań informacyjnych i promocyjnych dotyczących produktów rolnych na rynku wewnętrznym i państwach trzecich o łącznym budżecie 129 mln euro. Wśród zatwierdzonych programów są również cztery polskie o łącznym budżecie 10,264 mln EUR.
e) kampania „Europejskie jabłka dwukolorowe” prowadzona na rynku chińskim i Zjednoczonych Emiratów Arabskich w latach 2014-2017, której celem jest wzrost świadomości nt. walorów jabłek oraz europejskich standardów jakości produkcji oraz wzrost sprzedaży dwukolorowych jabłek europejskich na wybranych rynkach docelowych. Kampania zainicjowana przez Stowarzyszenie Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw „Unia Owocowa” (Lider) i Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej (Konsorcjant). Całkowity budżet kampanii wynosi blisko 4,99 mln €;
f) kampania „Trade milk” prowadzona na rynku chińskim w latach 2014-2017, dotycząca przetworów mlecznych tj.: mleczka smakowe, mleko w proszku, jogurty i sery żółte dojrzewające. Kampania zainicjowana przez Polską Izbę Mleka (Lider) i Polską Federację Hodowców Bydła i Producentów Mleka (Konsorcjant). Całkowity budżet programu wynosi ponad 1,9 mln €;
g) kampania „Tradycja i jakość europejskiego mięsa” prowadzona na rynku Korei Płd., Stanów Zjednoczonych i Wietnamu w latach 2013-2016, dotycząca świeżej, schłodzonej lub mrożonej wołowiny i wieprzowiny oraz przetworów spożywczych wytwarzanych na bazie tych produktów. Kampania zainicjowana przez Unię Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego „UPEMI”. Całkowity budżet programu wynosi blisko 4,96 mln €;
h) kampania „Europejskie mięso – tradycja, jakość i smak” prowadzona na rynku Chin i Zjednoczonych Emiratów Arabskich w latach 2013-2016, dotycząca wołowiny, wieprzowiny i przetworów mięsnych oraz mięsa drobiowego wysokiej jakości. Kampania zainicjowana przez Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy Rzeczypospolitej Polskiej. Całkowity budżet programu wynosi ponad 4,76 mln €.