Kategorie
Zobacz również tu
-
Eksport towarów rolno-spożywczych z Polski
2024-11-04 -
Skup żywca rzeźnego
2024-11-04
Poznaj produkty
-
Pług obracalny zawieszany RW4 (vario)
2012-01-04 -
Czerpak GHU 12 GOWEIL
2020-07-27 -
Aplikator do zakiszania pasz FAAP 60
2013-05-07 -
Rozrzutnik obornika N280 – 6t
2016-01-14 -
Nawóz Activ Antychloroza
2014-12-19 -
Palety wychwytowe pod zbiorniki IBC i beczki
2012-08-30
Zamiast kawy – napój energetyzujący?
Coraz częściej młodzież sięga po napoje energetyzujące zamiast po tradycyjny kubek kawy. Niestety oznacza to poważny kryzys dla kawowej branży.
Jak wykazują badania, zaledwie 27 procent osób w wieku między 18 a 24 rokiem życia pije codziennie kawę. Z kolei w grupie ludzi 45-54-letnich jest to już 75 procent, a w wieku 55-64 lat to aż 80 procent osób. Niestety popyt na ten trunek będzie trwał jeszcze jakieś 5 lat.
Dzieje się tak na skutek pojawienia się na rynku napoi energetyzujących. Młode pokolenie rezygnuje z konsumpcji kawy nie tylko dla zdrowia, ale także smaku i wygody użycia.
Dlatego też, według analityków, największym problemem będzie dotarcie do osób poniżej 25 roku życia w czasie kilku najbliższych lat. W związku z tym, że zaczynają oni konsumpcję napojów wraz z zakończeniem szkoły średniej, a niekiedy podczas jej trwania i nie zmieniają swoich żywieniowych przyzwyczajeń z chwilą rozpoczęcia kariery zawodowej, producenci kawy powinni także wprowadzić do swoich ofert napoje energetyzujące.
Równie skuteczna może być agresywna kampania marketingowa poprowadzona za pomocą mediów czy specjalnych akcji w kawiarniach. Można także zaoferować produkty w formie kremów na bazie kawy czy syropów.