Seminarium poświęcone było tak ważnym aspektom jakim jest promocja, możliwości eksportowe oraz jakość wyrobów mięsnych i produktów spożywczych. Drugim przesłaniem spotkania była prezentacja zaplecza jakie posiadają polscy przedsiębiorcy i producenci żywności, które jest solidnym fundamentem umożliwiającym budowanie wspólnych relacji biznesowych pomiędzy Polską a Koreą Południową.
Silna reprezentacja przedstawicieli polskiej branży mięsnej w osobie Pana Wiesława Różańskiego UPEMI, Bogdana Nogi ZM Skiba, Stanisława Mergalskiego Sokołów S.A., Piotra Wilkońskiego ZM Salus, Kamila Czuba PKM DUDA S.A. , Zofii Sypuły Food Service Sp. z o.o. oraz Joanny Szczypki - Grzegorzek ,,ZM i W Łukosz " Sp. z o.o. nikogo nie dziwi, ponieważ to głównie dzięki tej branży w ubiegłym roku eksport polskiej żywności do Korei Południowej był niemal cztery razy większy niż w 2010 r. Wieprzowina, a szczególnie boczek i żeberka, stanowiła ponad 80 procent sprzedaży naszych produktów spożywczych na ten rynek.
Po seminarium odbyła się konferencja prasowa kampanii promocyjno-informacyjnej pt. ,, Tradycja, jakość i europejski smak”. Podczas spotkania wszyscy wyżej wymienieni uczestnicy seminarium wraz z Prezesem UPEMI – Wiesławem Różańskim prowadzili otwartą dyskusję dotyczącą programu Kampanii oraz targów i Europejskiego Stoiska na którym już jutro odbędą się spotkanie B2B i wielkie kulinarne show prezentujące doskonałe walory europejskiego mięsa.