- Niezmiernie cieszę się, że nasze działania na rzecz zapewnienia naszym klientom ochrony, pomoc naszym partnerom w organizacji ich działalności, inicjatywy ułatwiające pracownikom funkcjonowanie w trybie home office oraz wsparcie polskich szpitali zostało zauważone przez redakcję Home and Market. Zależy nam, żeby nasi klienci oraz agenci czuli, że traktujemy ich po partnersku, dlaczego oczywiste było dla nas to, że w kryzysowej sytuacji, jak pandemia, nie możemy zostawić ich bez wsparcia. Jestem dumny, że zdaliśmy ten egzamin i pokazaliśmy, że jako firma możemy być dla nich partnerem na całe życie – mówi Roger Hodgkiss, p.o. Prezesa Generali Polska.
„Generali Polska bardzo szybko podjęło działania w celu wsparcia wszystkich swoich interesariuszy, szczególnie: partnerów, agentów, klientów i pracowników. Agentom zapewniło narzędzia do pracy zdalnej, aby mogli, z zachowaniem bezpieczeństwa, dobierać ubezpieczenia klientom, nadal doradzać im i zawierać umowy. Z myślą o klientach, Generali zwiększyło zakresy ochrony, umożliwiło zdalne zawarcie większości ubezpieczeń oraz uprościło likwidację szkód, a także rozszerzyło zakres zastosowania narzędzi do oględzin zdalnych. W trosce o pracowników firma wprowadziła szereg inicjatyw, aby wspierać ich podczas pracy zdalnej. Generali zaangażowało się również w pomoc lokalnym społecznościom w walce z koronawirusem. Wsparło zakup 48 respiratorów dla polskich szpitali, przeznaczając na ten cel ponad 1,5 mln zł. Wspólnie z innymi ubezpieczycielami sfinansowało także zakup sprzętu do diagnostyki i leczenia niewydolności oddechowej dla szpitala MSWiA” – czytamy w uzasadnieniu opublikowanym w Home and Market.
Redakcja Home&Market co roku nagradza najlepsze i najbardziej dynamiczne firmy ubezpieczeniowe w Polsce, przyznając po jednym Srebrnym Parasolu w kategorii ubezpieczeń majątkowych i ubezpieczeń na życie. W tegorocznej edycji do grona wyróżnionych, poza reprezentantami sektora ubezpieczeń na życie i ubezpieczeń majątkowych, dołączył przedstawiciel brokerów ubezpieczeniowych.