Przyczepy DB / DB Premium
Przyczepy typu DB przeznaczone są do przewozów produktów rolniczych. Ze względu na swoją wysoką szczelność możemy bez problemu przewozić nimi materiały sypkie jak rzepak, zboża czy np. kukurydza. Nadwozia przyczep wykonane są z solidnych walcowanych profili. Konstrukcja nadwozia umożliwia otwieranie burt z każdej strony zamkiem centralnym. Trójstronny wywrót skrzyni ładunkowej pozwala na wygodne i sprawne rozładowanie przyczepy. Ponadto w tylnej burcie umieszczono dodatkowe okno wysypowe, które umożliwia wyładunek strumieniowy. Zastosowanie w ramie profili zamkniętych wzmacnia konstrukcję i zapewnia długi okres eksploatacji przyczep.
Dostępne modele od 6 000 kg do 14 000 kg ładowności.
Przyczepy DBL
Przyczepy wywrotki serii DBL to doskonałe rozwiązanie dla transportu produktów rolnych, balotów słomy lub sianokiszonki. Uniwersalność przyczep DBL to połączenie szczelności oraz dłuższej powierzchni ładownej. Długość skrzyni ładunkowej 5250 mm. Szczególne cechy tego typu przyczep to:
- odpowiednia pojemność skrzyń ładunkowych, która zapewnia załadunek takiej ilości produktów rolniczych jaka wskazana jest w ładowności przyczepy
- gwarantowana szczelność nadwozi przyczep umożliwia łatwy i pewny przewóz i rozładunek materiałów sypkich
- mocna i trwała konstrukcja przyczep sprawdzona w warunkach polowych, dzięki zastosowaniu komponentów takich jak: osie, dyszle, obrotnice czy koła tylko renomowanych producentów europejskich
- trójstronny wywrót skrzyni ładunkowej
Dostępne modele od 8 000 kg do 12 000 kg ładowności.
Przyczepy TB
Przyczepy typu TB przeznaczone są głównie do przewozów produktów rolniczych, a w szczególności sypkich materiałów rolniczych jak rzepak, zboża, kukurydza. Nadwozia przyczep wykonane są z solidnych walcowanych profili. Konstrukcja nadwozia umożliwia otwieranie burt z każdej strony zamkiem centralnym. Trójstronny wywrót skrzyni ładunkowej pozwala na wygodne i sprawne rozładowanie przyczepy. Ponadto w tylnej burcie umieszczono dodatkowe okno wysypowe, które umożliwia wyładunek strumieniowy. Cechą wyróżniającą ten typ przyczep jest wysoka szczelność nadwozi, które umożliwiają przewóz materiałów sypkich bez konieczności wykładania skrzyń plandekami.
Dostępne modele od 10 000 kg do 20 000 kg ładowności.
Przyczepy HB
Uniwersalne przyczepy przeznaczone do przewozów materiałów sypkich, roślin okopowych oraz traw. Dzięki swojej konstrukcji możliwy jest załadunek i transport skrzyniopalet. Skrzynia ładunkowa nie posiada słupka środkowego. Dwustronny wywrót pozwala na wygodne, sprawne i bezpieczne rozładowanie przewożonego materiału. Ściana boczna ryglowana jest hydraulicznie. Mocna i trwała konstrukcja przyczep gwarantuje szczelność nadwozi. W tylnej części ściany zastosowano burtę uchylną oraz okno wysypowe do wyładunku materiałów sypkich. Bogate wyposażenie w wersji standardowej, a także możliwość doboru dodatkowych opcji wyróżnia przyczepy na tle konkurencji.
Dostępne modele (dwuosiowe) DHB o ładowności 14 000 kg, (tandemowe) THB o ładowności 14 000 kg.
Przyczepy TS
Przyczepy rolnicze typu TS przeznaczone są głównie do przewozu roślin okopowych. Wnętrze skrzyni ładunkowej jest gładkie, co zmniejsza do minimum uszkodzenia produktów rolniczych podczas załadunku i rozładunku. Hydraulicznie unoszona ściana tylna pozwala na wygodne, sprawne i bezpieczne rozładowanie przewożonych produktów rolniczych. Przyczepy z powodzeniem są wykorzystywane do przewozu zbóż i kukurydzy. Wysoka szczelność umożliwia transport materiałów sypkich bez dodatkowych uszczelnień. W tylnej klapie umieszczono dodatkowe okno wysypowe, które pozwala na rozładunek strumieniowy. Atutem tych przyczep jest mocna i zwarta konstrukcja, co sprzyja pracom w trudnych warunkach polowych.
Dostępne modele o ładowności od 10 000 kg do 22 000 kg
Przyczepy PB
Przyczepy serii PB przeznaczone są głównie do przewozu bel słomy lub sianokiszonki oraz wykorzystywane tam, gdzie przewozi się ładunki, które wymagają dużych, płaskich powierzchni, np. palety, skrzynie. Duża powierzchnia ładunkowa platformy umożliwia optymalne wykorzystanie nośności przyczepy, co w przypadku bel słomy, które mają dużą objętość przy stosunkowo niskiej masie własnej, stanowi najważniejszą zaletę przyczep tego typu.
Dostępne modele o ładowności od 8 000 kg do 16 000 kg
Przyczepy PH
Przyczepy serii PH przeznaczone są do szeroko rozumianej obsługi kontenerów:
- załadunku
- transportu
- rozładunku zawartości kontenera poprzez wywrót tylny
- rozładunku
Różne wielkości przyczep umożliwiają taki ich dobór, aby dostosować je jak najlepiej do rozmiaru i masy całkowitej obsługiwanych kontenerów. Rozbudowane układy wspomagania hydraulicznego operacji załadunku i wywrotu, czyni przyczepę niezawodną podczas pracy.
Przyczepy polecane są wszędzie tam, gdzie logistyka transportu oparta jest na kontenerach, a szczególnie w miejscach, gdzie transport samochodowy jest utrudniony np. podmokłe pola, drogi leśne itp. Możliwość zastosowania szerokiego ogumienia powoduje, że przyczepy doskonale spisują się w trudnych warunkach drogowych.
Dostępne modele o ładowności całkowitej od 3 050 kg do 27 000 kg
Przyczepy budowlane PBN
Przyczepy serii PBN przeznaczone są do transportu i rozładunku ciężkich i "trudnych" materiałów jak kamienie, gruz, ziemia. Przyczepę charakteryzuje bardzo solidna konstrukcja ramy nadwozia i podwozia, oraz zwiększony w stosunku do normalnego - kąt wywrotu skrzyni ładunkowej. Dzięki zbieżnemu wykonaniu skrzyni, nawet trudne do rozładunku materiały łatwo zsuwają się podczas wywrotu. System zawieszenia kół oparty na bardzo wytrzymałych wahaczach i możliwość pracy na dużym ogumieniu sprawia, że przyczepa dobrze pracuje nawet w bardzo ciężkich warunkach terenowych. Przyczepa polecana jest do pracy przy budowach i pracach ziemnych.
Dostępne modele o ładowności technicznej od 10 000 kg do 30 000 kg
Wozy przeładowcze PP
Wozy przeładowcze typ PP14 i PP20 służą do transportu zboża lub kukurydzy od kombajnów do samochodów z jednoczesnym ważeniem. Dzięki szybkiemu przeładunkowi, bez konieczności dojazdu kombajnów do samochodów, wozy te umożliwiają zaoszczędzenie do 30% czasu pracujących kombajnów. Elektroniczny system wagowy umożliwia ewidencję ilości przeładowywanego ziarna.
Dostępne modele o ładowności technicznej 14 000 kg i 20 000 kg
Wozy samowyładowcze RAPID
Wozy samowyładowcze to nowość na rynku polskim (oficjalnie jest tylko kilku producentów na świecie). Wóz służy do transportu ziaren zbóż, nasion roślin strączkowych, kukurydzy oraz kukurydzy w kolbach pomiędzy kombajnem a przyczepami transportowymi. Zastosowanie wozu pozwala eliminować przestoje kombajnów związane z rozładunkiem, zachować ciągłość pracy, zwiększając przy tym ich wydajność.