| Autor: premiumtrade

Serwis ciągników może być „Tani i Dobry”

Podstawą bezawaryjnej pracy ciągnika jest jego serwisowanie na czas i według zaleceń producenta z zastosowaniem materiałów wysokiej jakości. Wielu użytkowników zapomina o podstawowych czynnościach przeglądowych.

Serwis ciągników może być  „Tani i Dobry”
Z przyzwyczajenia pamiętamy tylko o wymianie oleju w silniku, a przecież w nowszych ciągnikach jest jeszcze układ hydrauliczny niezbędny do prawidłowego funkcjonowania układów jezdnych, wom-u, podnośnika, sprzęgła, rewersu. Układy hydrauliczne wymagają serwisowania z zastosowaniem materiałów spełniających wymogi producenta. Zastosowanie materiałów niezgodnych z zaleceniami może spowodować poważne i drogie w naprawie uszkodzenia, za co nie odpowiada producent, nawet jeśli ciągnik jest jeszcze objęty gwarancją.

Wychodząc naprzeciwko oczekiwaniom klientów posiadających zarówno zagraniczne ciągniki nowej generacji jak i krajowe, dealer John Deere w Grójcu - firma Premium Trade oferuje usługi naprawcze w autoryzowanym serwisie, ale o umiarkowanych kosztach części i robocizny dla wszystkich maszyn – w tym innych marek, m.in. URSUS, KUBOTA.

Firma wykonuje naprawy bieżące, główne, przeglądy serwisowe, przystosowanie ciągników do sadu (zwężanie), montaż kabin oraz doposażenie ich w ogrzewanie, klimatyzacje. W Premium Trade można zamontować także osprzęt dodatkowy taki jak: TUZ, WoM, układ pneumatyczny, ładowacz czołowy, dodatkowe wyjścia hydrauliczne ze sterowaniem typu joystic. Wszystkie czynności wykonywane są na miejscu.

Stosowanie materiałów oryginalnych nie musi być drogie - obecnie ceny zamienników są porównywalne z oryginałami, które wyróżnia wysoka jakość wykonania oraz pełna kompatybilność ze sprzętem, co gwarantuje producent.

Serwis specjalizuje się w zapewnieniu bezawaryjności produktom marki John Deere z uwagi, że jest to autoryzowany punkt dealera John Deere w naszym regionie. Oferuje on pełny asortyment części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych (filtry, oleje, smary, kluczowe podzespoły).

Premium Trade dysponuje serwisem mobilnym, który potrafi na miejscu u Klienta wykonać przegląd, zweryfikować usterkę i ją usunąć. Na uwagę zasługuje fakt, iż dojazd do klienta w obrębie 50 km od lokalizacji firmy (Worów 50, trasa nr 50 Grójec - Mszczonów) oraz diagnostyka usterki wraz z wyceną jest bezpłatna dla obecnych i nowych klientów firmy!

Na wszelkie pytania oraz problemy użytkowników chętnie odpowiada kierownik działu serwisu Pan Marek Łopata dostępny w siedzibie firmy lub pod telefonem tel. 887 275 275.


Tagi:
źródło: