2016-11-15
| Autor: zaslaw
Nowe, ulepszone przyczepy rolnicze Zasław to bezawaryjny produkt z wysokiej klasy komponentów
Udostępnij na Facebooku
Dodaj do schowka
Firma Zasław na początku roku założyła sobie za cel zmienić całkowicie konstrukcję we wszystkich typach pojazdów skrzyniowych i cel ten został osiągnięty. Na początku tygodnia zaprezentowano kolejną innowacyjną skrzynię tym razem w modelu D-737-14 zarówno w wersji standardowej na obrotnicy, jak i na tandemie.
Przyczepy Zasław
Zebrane przez ostanie lata uwagi od klientów, jak i nasze doświadczenie pozwoliło stworzyć niezawodną innowacyjną przyczepę rolniczą. Z dużą uwagą analizowaliśmy otrzymane informacje, wprowadziliśmy zmiany dzięki którym produkt finalny będzie odpowiadał na oczekiwania klientów. Nowe produkty wpływają na naszą konkurencyjność dlatego tak dużą wagę przywiązujemy do ich rozwoju.
Rewolucyjne rozwiązania jakie zostały wprowadzone do przyczepy burtowej to: całkowicie nowa podłoga skrzyni z arkusza blachy o grubości 5 mm, nowy system ryglowania burt, zmieniona kinematyka dźwigni z płynną regulacją siły docisku burty, burty walcowane spawane precyzyjną metodą laserową.
Nowa skrzynia charakteryzuje się bezuszczelkowym systemem szczelności na uwagę zasługuje fakt, że konstruktorzy firmy wprowadzili rozwiązania dzięki którym możemy w danym momencie doszczelnić (szczególnie przy transporcie materiałów drobnoziarnistych jak rzepak, gorczyca) lub rozszczelnić przyczepę (przy transporcie ziemniaka czy Buraków a nawet kamienia). Dzieje się tak za pomocą regulacji na dźwigni do zwalniania zamka centralnego oraz przykręcanym systemem na słupach przednim i tylnym. Skoro jesteśmy przy ryglowaniu centralnym w obecnym nowym modelu element ten jest przykręcany do obrzeża, w poprzedniej wersji był spawany, zaletą tego rozwiązania jest możliwość wymiany w przypadku uszkodzenia całego modułu, nie trzeba nic odcinać spawać i malować.
Uwagę w przyczepie przykuwa nowy design przedniej ściany z oknem dla operatora, wykonana jest ona z jednego arkusza blachy, na niej zamontowany balkon centralny dla bezpieczeństwa naszych klientów podczas obsługi plandeki. System zwijania i rozwijania plandeki został również zmieniony gdzie rozwijanie trwa zaledwie 4 sekundy i wykonuje się tą czynność z pozycji „podłoża".
Tylna burta z nowym otworem zsypowym w standardzie który również zyskał nową kinematykę otwierania oraz zmiany konstrukcyjne które nie pozwalają zaciekać wodzie spływającej po burcie.
Modele przyczep o ładowności 14 ton są dostępne w wersji na obrotnicy jak i na tandemie, co bardzo istotne przyczepy mogą również występować w wersji bez słupa środkowego gdzie wówczas wysokość burty wynosi 600+800mm. W wersji z burtą niedzieloną (dł. 5200mm) w opcji klient może zamówić system sprężynowego wspomagania otwierania i zamykania zarówno burty dolnej jak i górnej. W przypadku przyczep o ładowności 14 ton w wersji bez słupka, na środku burty spina łańcuch, który jest mocowany na burcie górnej.
Nowymi innowacyjnymi rozwiązaniami oferujemy bardzo mocne powody, korzyści, które klient zyskuje podczas wyboru i zakupu przyczepy Zasław. Bezawaryjny produkt, zastosowane wysokiej klasy komponenty, jakość wykonania to wartości na które stawiamy. Klient ma poczucie satysfakcji że jeździ Polskim produktem o bardzo wysokiej jakości, wspiera własny rynek i miejsca pracy.
źródło: Zasław