Kategorie
Zobacz również tu
-
Stosuj bezpiecznie środki ochrony roślin
2024-11-18 -
Wrześniowy skup mleka
2024-11-18 -
Ceny serów w Polsce (3.11.2024)
2024-11-18
Poznaj produkty
-
JOHN DEERE szyba do kabiny 5020
2011-12-13 -
Ujeżdżalnie - hale stalowe
2013-08-14 -
Mulczery międzyrzędowe ORSI STORM TIK 800
2015-03-11
10 mln euro na polskie programy promocyjne
Komisja Europejska po raz ostatni w ramach obecnego systemu promocji produktów rolno - spożywczych zaakceptowała 33 programy o łącznym budżecie ponad 107 mln Euro.
Polskie organizacje branżowe pozyskały ponad 10 mln Euro na promocję w Polsce i Niemczech - pomidorów, na Ukrainie i w Chinach - makaronów oraz Wietnamie, Chinach i Zjednoczonych Emiratach Arabskich - mięsa drobiowego wysokiej jakości. Budżet polskich programów stanowi 10% w stosunku do budżetu wszystkich programów promocyjnych zaakceptowanych przez Komisję Europejską. W 2016 r. nabór programów odbędzie się już w oparciu o nową politykę promocyjną.
Celem programów pt. „Pomidory dobre z natury”, „Makarony Europy”, czy „Europejski drób – w jakości siła” jest wzrost świadomości konsumentów, dystrybutorów nt. zalet polskich produktów, a w konsekwencji wzrost ich sprzedaży na rynkach docelowych. W ramach programów zaplanowano szereg działań promocyjnych w mediach (prasa, internet, TV), udział w targach, organizację misji gospodarczych, promocję w punktach sprzedaży, a także działania o charakterze public relations.