Kategorie
Zobacz również tu
-
2024-12-23
-
Globalne zbiory zbóż
2024-12-23 -
Ceny zbóż na giełdach towarowych (8.12.2024)
2024-12-23 -
Unijna produkcja trzody chlewnej
2024-12-23
Poznaj produkty
-
Silnik wycieraczek 12V 90st do John Deere
2011-12-14 -
Wąż tłoczny 4m
2013-12-13 -
Nawóz Super ActiBor-21
2014-02-21 -
PROKMAR DF 254 Ciągnik Komunalny 4WD
2013-01-24
10 mln euro na polskie programy promocyjne
Komisja Europejska po raz ostatni w ramach obecnego systemu promocji produktów rolno - spożywczych zaakceptowała 33 programy o łącznym budżecie ponad 107 mln Euro.
Polskie organizacje branżowe pozyskały ponad 10 mln Euro na promocję w Polsce i Niemczech - pomidorów, na Ukrainie i w Chinach - makaronów oraz Wietnamie, Chinach i Zjednoczonych Emiratach Arabskich - mięsa drobiowego wysokiej jakości. Budżet polskich programów stanowi 10% w stosunku do budżetu wszystkich programów promocyjnych zaakceptowanych przez Komisję Europejską. W 2016 r. nabór programów odbędzie się już w oparciu o nową politykę promocyjną.
Celem programów pt. „Pomidory dobre z natury”, „Makarony Europy”, czy „Europejski drób – w jakości siła” jest wzrost świadomości konsumentów, dystrybutorów nt. zalet polskich produktów, a w konsekwencji wzrost ich sprzedaży na rynkach docelowych. W ramach programów zaplanowano szereg działań promocyjnych w mediach (prasa, internet, TV), udział w targach, organizację misji gospodarczych, promocję w punktach sprzedaży, a także działania o charakterze public relations.