10 mln euro na polskie programy promocyjne

Komisja Europejska po raz ostatni w ramach obecnego systemu promocji produktów rolno - spożywczych zaakceptowała 33 programy o łącznym budżecie ponad 107 mln Euro.

10 mln euro na polskie programy promocyjne

Polskie organizacje branżowe pozyskały ponad 10 mln Euro na promocję w Polsce i Niemczech - pomidorów, na Ukrainie i w Chinach - makaronów oraz Wietnamie, Chinach i Zjednoczonych Emiratach Arabskich - mięsa drobiowego wysokiej jakości. Budżet polskich programów stanowi 10% w stosunku do budżetu wszystkich programów promocyjnych zaakceptowanych przez Komisję Europejską. W 2016 r. nabór programów odbędzie się już w oparciu o nową politykę promocyjną.
 

Celem programów pt. „Pomidory dobre z natury”, „Makarony Europy”, czy „Europejski drób – w jakości siła” jest wzrost świadomości konsumentów, dystrybutorów nt. zalet polskich produktów, a w konsekwencji wzrost ich sprzedaży na rynkach docelowych. W ramach programów zaplanowano szereg działań promocyjnych w mediach (prasa, internet, TV), udział w targach, organizację misji gospodarczych, promocję w punktach sprzedaży, a także działania o charakterze public relations.



Tagi:
źródło: