Partner serwisu Paliwa i biopaliwa
Kategorie
Zobacz również tu
-
2025-04-18
-
Życzenia Wielkanocne
2025-04-17 -
Wielkanocny koszyk jakości IJHARS - PIECZYWO
2025-04-16
Poznaj produkty
-
Paszociągi
2011-01-19 -
Kojec dla cieląt KELLFRI KG1425
2015-03-27 -
Rozsiewacze Nawozów Lejkowy Sadowniczy 200 L
2013-12-04 -
KONSTRUKCJE STALOWE
2016-02-08 -
Lusterka do ciągników Case IH GL0502
2011-12-14 -
Silosy spedycyjne
2013-09-06
Tańsze paliwo dzięki... smartfonom
W Stanach Zjednoczonych już 85% kierowców porównuje ceny paliw i to, gdzie najtaniej może zrobić zakupy na mobilnych aplikacjach. Trend ten zaczyna się także rozwijać w Polsce i tylko kwestią czasu jest, czy firmy paliwowe obrócą go na swoją korzyść - mówi Wojciech Borowski, prezes (CEO) McCANN Worldgroup.

Raport Nielsen z lipca 2013 r. wskazuje, iż ok 70% osób, które robiły zakupy na stacjach, wykorzystuje smartfony jako główne narzędzie decyzji zakupowych. Co ciekawe - na znalezienie najtańszego paliwa są oni skłonni poświęcić więcej czasu (śr. 6 min) niż na znalezienie placówki z tańszymi produktami (śr. 4 min).
- Nawtet kilka groszy na litrze wpływa na decyzję zatankowania kilometr czy dwa kilometry dalej. Właśnie dlatego pozwalające znaleźć najtańsze paliwo w niedalekiej okolicy aplikacje na smartfony stają się w krajach wysokorozwiniętych tak popularne - mówi Borowski.
Aplikacje na smatofony pozwalają by w kilka chwil dowiedzieć się, która stacja oferuje najtańśze paliwo oraz jak skontrolować średnie spalanie i wydatki na benzynę.
- Jestem ciekawy, jak do rozwoju tego typu aplikacji podejdą w Polsce takie firmy paliwowe: Shell, Statoil, Lukoil, Orlen czy Lotos. I czy znajdą sposób na to by podjąć wyzwanie - i co więcej: obrócić tę sytuację na swoją korzyść - mówi Borowski.
Wypróbuj mobilne aplikacje Gospodarz.pl
