Jak zauważa Tomasz Turewicz, Starszy konstruktor NT Industry, klienci są coraz bardziej wymagający co sprawia że oferowane produkty muszą być niesłychanie trwałe i wykonane z niezwykłą starannością oraz dbałością o szczegóły. Dlatego też NT Industry z Przyczepami NT Agro wychodzi naprzeciwko oczekiwaniom klientów. W przypadku produkcji przyczep, czy procesu produkcyjnego firma NT Industry w tym roku bardzo mocno postawiła na zwiększenie jakości i estetyki oferowanych przyczep.
Pomimo iż, w dalszym ciągu projekt ten jest minimalistyczny to spełnia on wszystkie stawiane przed nim cele, a jakość stoi na najwyższym europejskim poziomie.
Za punkt honoru postawiliśmy sobie że wszystkie przyczepy będą miały szczeliny pomiędzy otwieranymi burtami a ramą poniżej 1 milimetra, dzięki czemu bez stosowania żadnych dodatkowych uszczelek jesteśmy w stanie zaproponować produkt który może być używany do transportu wszelkiego rodzaju zbóż jak i rzepaku - podkreśla Tomasz Turewicz, Starszy konstruktor NT Industry.
Czy i w jakim stopniu w konstrukcjach oferowanych przyczep uwzględniane są uwagi i sugestie użytkowników? Jakie są oczekiwania w tym zakresie polskich rolników?
Jesteśmy w ciągłym kontakcie z użytkownikami naszych przyczep i ciągle udoskonalamy nasze produkty uwzględniając ich oczekiwania. Doskonałym przykładem takiej drobnej uwagi wprowadzonej po kontakcie z użytkownikami jest blokada otwarcia ryglowania dolnego zawiasu przez osobę nieupoważnioną we wszystkich przyczepach 3-stronnego wywrotu.
W jaki sposób praca działu konstrukcyjnego wpływa na kreowanie nowych trendów w budowie przyczep? Proszę wskazać najważniejsze zmiany w konstrukcji przyczep i najistotniejsze rozwiązania techniczne wprowadzone w roku bieżącym?
W roku bieżącym nastąpiły jedynie drobne korekty w konstrukcji wpływające jedynie na usprawnienie procesu produkcji oraz zwiększające jakość przyczep. Natomiast w 2012 roku zostało wprowadzone rewolucyjne rozwiązanie zamykania tylnej klapy w całej rodzinie przyczep skorupowych OPTI od 14 do 21 ton. Rozwiązanie charakteryzuje się tym że blokowanie tylnej klapy odbywa się za pomocą trzech haków blokujących. Dwa po bokach i trzeci na środku. Jest to rozwiązanie innowacyjne i bardzo korzystne z punktu widzenia powtarzalnego utrzymania szczeliny po zamknięciu na poziomie poniżej 1milimetra.
Wywiadu udzielił :
Tomasz Turewicz - Starszy konstruktor NT Industry.