Kategorie
Zobacz również tu
-
Stosuj bezpiecznie środki ochrony roślin
2024-11-18 -
Wrześniowy skup mleka
2024-11-18 -
Ceny serów w Polsce (3.11.2024)
2024-11-18
Poznaj produkty
-
Zgrabiarka SIP STAR 430|12
2020-07-23 -
Sekatory sadownicze
2013-04-02 -
Złącza dźwigniowe do wody
2012-08-24 -
Płaskie pasy napędowe
2013-07-10 -
Mikoryzowe szczepionki
2013-02-26 -
Siewnik do ogórka MAX PNEUMATIC
2020-05-13
Nowe produkty i modyfikacje maszyn Joskin
Firma Joskin specjalizująca się w produkcji przyczep rolniczych oraz pokrewnego osprzętu, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających gospodarzy, wprowadziła do swojej oferty produktowej kolejne propozycje ułatwiające pracę w gospodarstwie. Poniżej kilka z nich.
Założeniem firmy Joskin było regulowanie ciśnienia przez SPM na 4-kierunkowym zaworze, a nie przez zawór nadciśnienia. Można to łatwo robić, dzięki stopniowej regulacji 4-kierunkowego zaworu, który umożliwia wydostanie się części powietrza z pompy i zmieszania z zasysanym powietrzem i obwodem pompy. W kabinie ciągnika znajduje się ekran dotykowy, poprzez który dokonuje sie wyboru ciśnienia w zbiorniku. Komputer uruchamia cylinder elektryczny, odpowiadający za regulację zaworu 4-kierunkowego. W rezultacie pompa nie jest mocno obciążona, co ogranicza jej zużycie.
Regulacja ciśnienia w zbiorniku jest możliwa na podstawie ciągłego odczytu z SPM. Urządzenie pomiaroe umieszczone jest w najlepiej chronionym miejscu, obok manometru i czyszczalnika, pomiędzy zbiornikiem a pompą. Po ustaleniu ciśnienia, uruchamiany jest cylinder regulujący ciśnienie (przepływ gnojowicy) na otworze wylotowym zbiornika. Porządany przepływ ustawiany jest przy pomocy ekranu dotykowego (połączonego przewodem z regulatorem) w kabinie ciągnika.
Opróżnianie zbiornika systeme SPM ma kilka zalet. Dzięki SPM, moc potrzebna do funkcjonowania pompy jest mniejsza, zużycie paliwa również jest mniejsze. Temperatura robocza pompy jest mniejsza, co za tym idzie – zużycie części. Co więcej, porządane ciśnienie można łatwo wyregulować na stałym poziomie z kabiny ciągnika, obroty kompresora regulowane są automatycznie.
Największą zaletą podczas napełniania jest to, że nie powstaje piana. Podciśnienie może być regulowane zgodnie z poziomem napełnienia. Piana powstaje, gdy ciśnienie w zbiorniku jest zbyt niskie, ponieważ gnojowica zwiększa swoją objętość. Piana po chwili znika, a zbiornik nie jest prawidłowo napełniony. Poprzez zamontowanie drugiego urządzenia pomiarowego przy zaworze przelewowym, możliwe jest kontrolowanie ciśnienia podczas napełaniania. Dodatkowy czujnik pozwala na zmniejszenie ciśnienia na ostatnim etapie napełniania, gdy prawdopodobieństwo pojawienia się piany jest największe – w ten sposób napełnienie zbiornika jest optymalne.
Platformy do przewozu bel 'Wago' i przyczepy niskopodwoziowe – nowa gama
Z rodziny 'Wago' dostępne są trzy różne produkty:
- Platforma na jednej lub dwóch osiach ze sztywnym dyszlem
- Dwu lub trzyosiowa platforma z obrotnicą
- Dwu lub trzyosiowa umiwersalna przyczepa niskopodwoziowa z rampą załadowczą.
Wyjątkowość tych produktów kryje się w podwoziu. W przeciwieństwie do zwykłych pojazdów tego typu, Joskin stosuje stal o wysykim limicie plastyczności. Dzięki temu nie jest konieczne stosowanie wzmocnień wzdłużnych i bocznych. Stal wysokiej jakości wpływa na większą trwałość pojazdu i obniża jego masę.
'Wago' ze sztywnym dyszlem, może mieć 6,8 do 10 metrów długości i szerokość 2,40 m. W tych platformach tył może być dodatkowo przedłużony o 1100 mm. W ten sposób powstaje optymalna przestrzeń do załadunku, co gwarantuje lepsze zabezpieczenie przewożonego ładunku.
Poszczególne modele 'Wago' są dostępne w różnych wymiarach, do przewozu ładunku od 6 do 20 ton. Standardowo wyposażone są w zaokrąglone barierki zabezpieczające o wysokości 1000 mm (+ 800 mm w opcji) idealnie przystosowane do przewozu okrągłuch bel. Na życzenie, można zamontować 1800 mm barierki proste, lub zdemontować je zupełnie.
W przypadku przyczep niskopodwoziowych 'Wago', barierki zastąpione są podnoszonymi hydraulicznie rampami załadowczymi o wymiarach 2.50 x 0.70 m. Rampy są specjalnie wydłużone, by zapewnić wygodny kąt podjazdu. Stabilność załądunku i rozładunku zapewniają hydraulicznie lub ręcznie wysuwane podpory z ptyłu przyczepy, oraz blokowanie dyszla.
Podłoga platform serii 'Wago' wykonana jest ze stali o wysokim limicie plastyczności, jej krawędzie mają 4 cm wysokości. Podłoga może być wykonana z blachy gładnkiej lub karbowanej o grubości 2-3 mm, o niskim współczynnikiem ścieralności. Cała platforma może być malowana lub cynkowana (opcja). Przyczepach niskopodwoziowych 'Wago', podłoga może być wykonana z wymiennych desek o grubości 40 mm.
Jenoosiowa platforma 'Wago', standardowo wyposażona w stały dyszel. Jest przeznaczona do poruszania się z prekością maksymalną 25 km/h. Pojazdy dwuosiowe na podwoziu typu tandem (z resorami parabolicznymi), są zaprojektowane do dłuższych tras i poruszania się z prędkością 40 km/h. Dyszel może być resorowany jako opcja.
Możliwy jest montaż kół o średnicy do 1080 mm i szerokości 540 mm, Najbardziej popularne opony do tych pojazdów to 385/65R22.5 lub 445/45R19.5.
Więcej o firmie oraz ofercie produktowej znajdziesz w wityzówce JOSKIN na portalu.