Ubezpieczenie „Generali, z myślą o podróży” już w podstawowym zakresie pokrywa „pobyt na kwarantannie lub w izolatorium”, jeśli jest zalecony i zorganizowany przez służby medyczne danego państwa w przypadku zachorowania potwierdzonego testem diagnostycznym.
– Mimo że sytuacja na świecie zaczyna wracać do normy, podróżowanie za granicę jeszcze długo będzie wiązało się z obostrzeniami, a także z dodatkowym ryzykiem, np. zakażenia koronawirusem lub koniecznością odbycia kwarantanny. Nasze produkty konstruujemy w taki sposób, aby klienci mogli spędzać spokojnie wakacje, wiedząc, że mogą na nas liczyć w trudnych sytuacjach. Tak rozumiemy bycie partnerem na całe życie dla naszych klientów – podkreśla Arkadiusz Wiśniewski, członek zarządu Generali Polska.
W ostatnim czasie podstawowy zakres ochrony ubezpieczenia turystycznego w Generali został wzbogacony o "zaostrzenie choroby przewlekłej" do 100% sumy ubezpieczenia kosztów leczenia bez konieczności dopłaty. Tym samym, klient nie będzie musiał informować o swoich chorobach przewlekłych podczas wyliczania składki. Ryzyko to uwzględnione będzie w cenie ubezpieczenia. Jeżeli klient będzie potrzebował pomocy, bo choruje przewlekle np. na cukrzycę i podczas podróży jego stan zdrowia ulegnie nagłemu pogorszeniu, otrzyma odpowiednią pomoc oraz pokrycie kosztów leczenia.
Turysta wypoczywający z dala od domu będzie mógł również skorzystać z kolejnej nowości – możliwość kontynuacji leczenia i rehabilitacji w Polsce, następstw nieszczęśliwego wypadku, który wydarzył się za granicą. Ponadto Generali, które dotychczas miało odpowiedzialność za zdarzenia powstałe w wyniku spożycia alkoholu w kosztach leczenia i usługach assistance za granicą oraz NNW, objęło odpowiedzialnością takie zdarzenia, także w OC.
Trudno wypocząć, gdy kolejne zmartwienia zaprzątają naszą głowę. Generali pomyślało o klientach, którzy wyjeżdżając w podróż zostawiają w Polsce swoich rodziców w podeszłym wieku, wprowadzając odpowiedni pakiet assistance. W ramach usługi, senior może liczyć na assistance medyczny oraz pomoc w przypadku domowych usterek.
– Czas pandemii pokazał nam jak wiele znaczą relacje z bliskimi. Długa izolacja pozwoliła nam zrozumieć wartość więzów rodzinnych. Chcemy pomóc naszym klientom dbać o to, co wyjątkowo cenne – zdrowie i spokój ich bliskich. Pakiet „Senior Assistance” zapewni wsparcie rodzicom naszych klientów w nagłych kłopotach, a im samym większy spokój i komfort podczas urlopu – zaznacza Arkadiusz Wiśniewski.
Dla tych, którzy nie lubią ograniczeń podczas wyjazdów bliskich i dalekich, Generali rozszerzyło Moto Assistance o Kamper. Ochrona zaczyna się już po przekroczeniu miejscowości zamieszkania. Ubezpieczenie zawiera również rozszerzenie „udziału własnego w wynajętym samochodzie”.