Kategorie
Zobacz również tu
-
2024-12-23
-
Globalne zbiory zbóż
2024-12-23 -
Ceny zbóż na giełdach towarowych (8.12.2024)
2024-12-23 -
Unijna produkcja trzody chlewnej
2024-12-23
Poznaj produkty
-
Zbiornik do opryskiwacza Pilmet 300 l
2011-10-04 -
Przyczepa rolnicza typ TB 10 000
2014-10-17 -
Folia do sianokiszonki Agro Vip 750 mm
2017-09-11 -
Głębosz michel TYP-GRM-ZNS Agro-Lift
2020-07-17 -
Ładowarki kołowe Weidemann 3080
2020-08-10 -
Weed Seeker
2012-01-29
Czy 2011 rok będzie upływał pod znakiem końca dobrej passy w branży drobiarskiej?
Od wielu lat ta branża bez względu na czynniki zewnętrzne notowała wzrost. Jednak tym razem może być inaczej.
Co zrobić kiedy na branżę pada strach, że klienci sięgną po inny produkt? Otóż należy promować, promować i jeszcze raz promować.
W obecnej sytuacji żeby coś sprzedać trzeba wyjść frontem do klienta i odpowiedzieć na jego potrzeby. To, co prawda, nie będzie łatwe, jednak wystarczy dobra akcja marketingowa by klienci z chęcią kupowali produkty.
Dlatego też kampania reklamowa ma obejmować nie tylko nasz rodzimy rynek, ale również Niemcy, którzy są równie ważnymi odbiorcami dla producentów polskich.
Dofinansowanie ma przyjść z Unii oraz z Funduszu Promocji Drobiu. Szacuje się, że jeszcze w tym roku na promocje zostanie przeznaczone 20 milionów złotych. Jednak czy akcja przyniesie pożądane skutki? Tego dowiemy się dopiero za jakiś czas.