Z dniem 1 września 2017 roku zostały zniesione Agencja Rynku Rolnego i Agencja Nieruchomości Rolnych. W miejsce instytucji został powołany Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa.

„Tradycja, jakość i europejski smak” – kampania promująca wieprzowinę i wołowinę z Unii Europejskiej na targach Korea Food Week 2011

FOOD WEEK to jedne z największych targów przemysłu spożywczego organizowanych w Korei. Przyciągają wielu klientów, dystrybutorów, hurtowników, detalistów i producentów z całej Korei Południowej oraz innych rynków.

„Tradycja, jakość i europejski smak” – kampania promująca wieprzowinę i wołowinę z Unii Europejskiej na targach Korea Food Week 2011

Targi Food Week, które trwają od 9 do 12 listopada 2011 r. stanowią doskonałe narzędzie służące do nawiązywania kontaktów i poszerzania rynków zbytu dla unijnych producentów mięsa wołowego i wieprzowego.

Z możliwości targów skorzystali organizatorzy programu informacyjno – promocyjnego dotyczącego świeżej, schłodzonej lub mrożonej wołowiny i wieprzowiny oraz przetworów spożywczych wytwarzanych na bazie tych produktów, pt. „Tradycja, jakość i europejski smak”. Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego, korzystając ze wsparcia finansowego z Komisji Europejskiej oraz Rzeczpospolitej Polskiej, na 100 metrowym stoisku zaprezentowała i zainteresowała potencjalnych klientów mięsem wołowym i wieprzowym pochodzącym z Unii Europejskiej.

Stoisko odwiedzili m.in. Minister Rolnictwa Korei oraz przedstawiciele Komisji Europejskiej: Klaus-Diete Borchardt – Dyrektor Dyrekcji D Komisji Europejskiej i Pan Hans-Erwin Barth – Kierownik Wydziału D4, DG Agri, którzy pozytywnie ocenili stoisko i docenili starania polskiej organizacji branżowej w promowaniu unijnego mięsa. Z ramienia Agencji Rynku Rolnego w targach uczestniczył Pan Piotr Kondraciuk, Dyrektor Biura Promocji Żywności.

Dla gości odwiedzających stoisko przygotowano szeroki zestaw publikacji i materiałów informacyjnych: katalogów, broszur, ulotek. Służą one jako źródło wiedzy o europejskiej produkcji mięsa, poczynając od warunków hodowli zwierząt, poprzez standardy produkcji, po wszelkie aspekty, w tym praktykę certyfikowania produkcji, zapewniające bezpieczeństwo żywności, pochodzącej z Unii Europejskiej.

Więcej na stronie dedykowanej kampanii „Tradycja, jakość i europejski smak” www.europeanmeat.eu



Tagi:
źródło: