Kategorie
Zobacz również tu
-
2024-12-23
-
Globalne zbiory zbóż
2024-12-23 -
Ceny zbóż na giełdach towarowych (8.12.2024)
2024-12-23 -
Unijna produkcja trzody chlewnej
2024-12-23
Poznaj produkty
-
Wał strunowy TOLMET
2015-05-05 -
Owijarka do bel McHale 991 High Speed
2012-01-23 -
POSYPYWARKA PIASKU PRONAR PS-250
2011-07-20 -
BRODNICA 1B - 3 belkowy agregat ścierniskowy
2013-03-18
„Tradycja, jakość i europejski smak” – kampania promująca wieprzowinę i wołowinę z Unii Europejskiej na targach Korea Food Week 2011
FOOD WEEK to jedne z największych targów przemysłu spożywczego organizowanych w Korei. Przyciągają wielu klientów, dystrybutorów, hurtowników, detalistów i producentów z całej Korei Południowej oraz innych rynków.
![„Tradycja, jakość i europejski smak” – kampania promująca wieprzowinę i wołowinę z Unii Europejskiej na targach Korea Food Week 2011](/news_img/920/465/n/upload/6/60RXLs2F.jpg)
Targi Food Week, które trwają od 9 do 12 listopada 2011 r. stanowią
doskonałe narzędzie służące do nawiązywania kontaktów i poszerzania
rynków zbytu dla unijnych producentów mięsa wołowego i wieprzowego.
Z możliwości targów skorzystali organizatorzy programu informacyjno –
promocyjnego dotyczącego świeżej, schłodzonej lub mrożonej wołowiny i
wieprzowiny oraz przetworów spożywczych wytwarzanych na bazie tych
produktów, pt. „Tradycja, jakość i europejski smak”. Unia Producentów i
Pracodawców Przemysłu Mięsnego, korzystając ze wsparcia finansowego z
Komisji Europejskiej oraz Rzeczpospolitej Polskiej, na 100 metrowym
stoisku zaprezentowała i zainteresowała potencjalnych klientów mięsem
wołowym i wieprzowym pochodzącym z Unii Europejskiej.
Stoisko odwiedzili m.in. Minister Rolnictwa Korei oraz
przedstawiciele Komisji Europejskiej: Klaus-Diete Borchardt – Dyrektor
Dyrekcji D Komisji Europejskiej i Pan Hans-Erwin Barth – Kierownik
Wydziału D4, DG Agri, którzy pozytywnie ocenili stoisko i docenili
starania polskiej organizacji branżowej w promowaniu unijnego mięsa. Z
ramienia Agencji Rynku Rolnego w targach uczestniczył Pan Piotr
Kondraciuk, Dyrektor Biura Promocji Żywności.
Dla gości odwiedzających stoisko przygotowano szeroki zestaw
publikacji i materiałów informacyjnych: katalogów, broszur, ulotek.
Służą one jako źródło wiedzy o europejskiej produkcji mięsa, poczynając
od warunków hodowli zwierząt, poprzez standardy produkcji, po wszelkie
aspekty, w tym praktykę certyfikowania produkcji, zapewniające
bezpieczeństwo żywności, pochodzącej z Unii Europejskiej.
Więcej na stronie dedykowanej kampanii „Tradycja, jakość i europejski smak” www.europeanmeat.eu
![](https://img.youtube.com/vi/43Jfhl0gQaU/maxresdefault.jpg)