Kategorie
Zobacz również tu
-
Ceny zbóż w skupie (9.02.2025)
2025-02-21 -
Skup mleka w UE
2025-02-21
Poznaj produkty
-
Miotacz gnojowicy
2011-05-25 -
Mydło mikroorganiczne brązowe w kostce.
2014-02-14 -
Komputery polowe - Trimble® Juno® 3
2015-05-04 -
ALINA ECO WEREMCZUK
2016-05-09 -
Preparat do dezynfekcji VIRON CMK DDD-1
2020-04-23 -
Przyczepy rolnicze
2016-01-14
ARiMR promuje efekty PROW 2007 -2013 podczas EURO 2012
Tegoroczne Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej to znakomita okazja, aby pokazać gościom z zagranicy zalety naszego kraju. Warto przedstawić, pozytywne zmiany, które zaszły i wciąż zachodzą, w Polsce w ciągu ostatnich kilku lat. Nie wszystkie widać w miastach, a głównie tam będą gościć kibice z Europy. W polskich miastach gospodarzach Euro, nie będzie można zobaczyć zmian jakie zaszły np. na polskiej wsi i obszarach wiejskich.

Kampania prowadzona przez ARiMR jest częścią kampanii informacyjno-promocyjnej nadzorowanej przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi. W jej skład poza przedstawieniem efektów wdrażania PROW 2007 - 2013 wchodzą także spoty reklamujące polską żywność - "Polska smakuje" oraz akcję rozdawania warzyw i owoców w polskich szkołach - "Warzywa i owoce w szkole".
Spot o efektach realizacji PROW 2007 - 2013 został przygotowany latem ubiegłego roku według "ponadczasowego" scenariusza opracowanego w Departamencie Komunikacji Społecznej ARiMR. Występują w nim Prezes Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Tomasz Kołodziej oraz Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi Marek Sawicki. Spot był już emitowany przez TVP i Polsat w ubiegłym roku.
DKS
