Kategorie
Zobacz również tu
-
Ceny zbóż w kraju (8.12.2024)
2024-12-17
Poznaj produkty
-
Siewnik JUKO COMBISEED HT3000S-HT4000S
2013-05-31 -
WĄŻ ALI-FLEX Ø32 - METR BIEŻĄCY WIPROL
2016-05-02 -
Przyczepa rolnicza ZASŁAWD-762-12 tandem
2014-12-02 -
Systemy gąsienicowe Soucy Track
2012-01-29
ARiMR promuje efekty PROW 2007 -2013 podczas EURO 2012
Tegoroczne Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej to znakomita okazja, aby pokazać gościom z zagranicy zalety naszego kraju. Warto przedstawić, pozytywne zmiany, które zaszły i wciąż zachodzą, w Polsce w ciągu ostatnich kilku lat. Nie wszystkie widać w miastach, a głównie tam będą gościć kibice z Europy. W polskich miastach gospodarzach Euro, nie będzie można zobaczyć zmian jakie zaszły np. na polskiej wsi i obszarach wiejskich.
Kampania prowadzona przez ARiMR jest częścią kampanii informacyjno-promocyjnej nadzorowanej przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi. W jej skład poza przedstawieniem efektów wdrażania PROW 2007 - 2013 wchodzą także spoty reklamujące polską żywność - "Polska smakuje" oraz akcję rozdawania warzyw i owoców w polskich szkołach - "Warzywa i owoce w szkole".
Spot o efektach realizacji PROW 2007 - 2013 został przygotowany latem ubiegłego roku według "ponadczasowego" scenariusza opracowanego w Departamencie Komunikacji Społecznej ARiMR. Występują w nim Prezes Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Tomasz Kołodziej oraz Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi Marek Sawicki. Spot był już emitowany przez TVP i Polsat w ubiegłym roku.
DKS