Kategorie
Zobacz również tu
-
Stosuj bezpiecznie środki ochrony roślin
2024-11-18 -
Wrześniowy skup mleka
2024-11-18 -
Ceny serów w Polsce (3.11.2024)
2024-11-18
Poznaj produkty
-
Ładowacz czołowy T241 – 1300/1600kg
2016-01-11 -
Nawóz Actipol DTPA Mn-10
2014-02-21 -
Filtr 110 l/min
2013-12-13 -
Wóz paszowy jednoślimakowy DAFAGRO T-REX
2020-03-13 -
PROKMAR DF 504 Ciągnik Komunalny 4WD
2014-01-23 -
Kosiarka spalinowa NAC S510V
2014-05-12
ARiMR promuje efekty PROW 2007 -2013 podczas EURO 2012
Tegoroczne Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej to znakomita okazja, aby pokazać gościom z zagranicy zalety naszego kraju. Warto przedstawić, pozytywne zmiany, które zaszły i wciąż zachodzą, w Polsce w ciągu ostatnich kilku lat. Nie wszystkie widać w miastach, a głównie tam będą gościć kibice z Europy. W polskich miastach gospodarzach Euro, nie będzie można zobaczyć zmian jakie zaszły np. na polskiej wsi i obszarach wiejskich.
Kampania prowadzona przez ARiMR jest częścią kampanii informacyjno-promocyjnej nadzorowanej przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi. W jej skład poza przedstawieniem efektów wdrażania PROW 2007 - 2013 wchodzą także spoty reklamujące polską żywność - "Polska smakuje" oraz akcję rozdawania warzyw i owoców w polskich szkołach - "Warzywa i owoce w szkole".
Spot o efektach realizacji PROW 2007 - 2013 został przygotowany latem ubiegłego roku według "ponadczasowego" scenariusza opracowanego w Departamencie Komunikacji Społecznej ARiMR. Występują w nim Prezes Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Tomasz Kołodziej oraz Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi Marek Sawicki. Spot był już emitowany przez TVP i Polsat w ubiegłym roku.
DKS