Przyczepa dwuosiowa T 710/1 T710/2 o ładowności 6 i 8 T posiadają lekką i solidną konstrukcję opartą w głównej mierze na profilach zamkniętych. Rama dolna oraz górna wykonane są ze stali o gatunku S355 ( 18G2A), co daję gwarancję wytrzymałości przez szereg lat użytkowania. Cechuje się ona niskim poziomem podłogi względem gruntu, dzięki czemu ułatwiony jest załadunek Ściany skrzyni ładunkowej wykonano z profili burtowych znanej marki Fuhrmann. Zapewniają one doskonałą sztywność oraz szczelność konstrukcji. Skrzynia ładunkowa oparta jest na systemie przegubów dających możliwości jej trójstronnego wywrotu. Dodatkowo w ścianie tylnej, standardowo znajduję się szyber wraz z rynną, przeznaczony do rozładunku materiałów sypkich. W standardzie do każdej przyczepy dołączone są kliny najazdowe do kół. Na życzenie klienta można wyposażyć wywrotkę w koło zapasowe z mocowaniem pod ramą dolną, sprzęg tylny oraz stelaż wraz z plandeką Przyczepa może być również platformą po demontażu ścian i słupków. Doskonale nadaje się do przewozu niewielkich ilości bel słomy, skrzyń czy też palet. Podłoga T710/2 jest wykonana ze stali S355 o grubości 4 mm pokrytej wysokiej jakości powłoką lakierniczą, co daje gwarancje odporności na odkształcenia i korozję. Przyczepa wykonana jest zgodnie z dyrektywami UE i posiada certyfikat CE.Standardowo wyposażona jest w hamulec jednoprzewodowy pneumatycznym.W celu ułatwienie codziennego użytkowania przyczepa posiada centralny system ryglowania ścian przy krawędzi podłogi. Standardowe wyposażenie w drabinkę ułatwia codzienną użytkowanie maszyny. W celu zachowania sztywnej konstrukcji po załadowaniu zastosowano linkę stabilizującą ściany, którą zwalniana jest dźwignią na ścianie bocznej. W celu zabezpieczenia operatora przed opadnięciem skrzyni podczas serwisu przyczepy zastosowano zabezpieczenie mechaniczne w postaci podpory skrzyni ładunkowej.
Typ |
T 710/1 |
T 710/2 |
Ładowność [kg] |
6000 |
8000 |
Masa własna [kg] |
1915 |
2000 |
Długość zewnętrzna skrzyni [mm] |
4260 |
4260 |
Długość wewnętrzna skrzyni [mm] |
4195 |
4195 |
Szerokość zewnętrzna skrzyni [mm] |
2250 |
2250 |
Szerokość wewnętrzna skrzyni [mm] |
2130 |
2130 |
Wysokość ścian skrzyni [mm] |
500 |
600 |
Wysokość ścian skrzyni z nadstawką [mm] |
1000 |
1100 |
Odległość powierzchni ładunkowej od podłoża [mm] |
1150 |
1295 |
Pojemność ładunkowa [m3] /z nadstawką 500 [mm] |
4,5/9 |
5,3/9,7 |
Wymiary gabarytowe |
|
|
Długość [mm] |
6200 |
6200 |
Szerokość [mm] |
2280 |
2280 |
Wysokość [mm] |
1650 |
1795 |
Wyposażenie standardowe |
|
|
Rodzaj ramy podwozia |
Podłużnicowa |
|
Ogumienie |
11,5/60-15,3 16PR |
12,5/80-15,3 14PR |
Rodzaj dyszla |
Nierozsuwany , trójkątny |
|
Cięgno dyszla |
Ø 40 |
|
Prędkość maksymalna [km/h] |
40 |
|
Wywrót |
Trójstronny |
|
Instalacja hamulcowa |
1-Przewodowa |
|
Instalacja oświetlenia |
Tak |
|
Hamulec ręczny |
Tak |
|
Kliny podporowe z kieszeniami |
Tak |
Więcej informacji i aktualne promocje na:
Użytkownik
Godziny otwarcia: pon-pt: 7:00 - 16:00 sob: 8:00 - 14:00