Przyczepy dwuosiowe T711 o ładowności 8, 10 i 12 T posiadają lekką i solidną konstrukcję opartą w głównej mierze na profilach zamkniętych. Rama dolna oraz górna wykonane są ze stali o gatunku S355 ( 18G2A), co daję gwarancję wytrzymałości przez szereg lat użytkowania. Cechuje się ona niskim poziomem podłogi względem gruntu, dzięki czemu ułatwiony jest załadunek Ściany skrzyni ładunkowej wykonano z profili burtowych znanej marki Fuhrmann. Zapewniają one doskonałą sztywność oraz szczelność konstrukcji. Skrzynia ładunkowa oparta jest na systemie przegubów dających możliwości jej trójstronnego wywrotu. Dodatkowo w ścianie tylnej, standardowo znajduję się szyber wraz z rynną, przeznaczony do rozładunku materiałów sypkich. W standardzie do każdej przyczepy dołączone są kliny najazdowe do kół. Na życzenie klienta można wyposażyć wywrotkę w koło zapasowe z mocowaniem pod ramą dolną, sprzęg tylny oraz stelaż wraz z plandeką Przyczepy mogą być również platformami po demontażu ścian i słupków. Doskonale nadają się do przewozu niewielkich ilości bel słomy, skrzyń czy też palet. Podłoga T711 jest wykonana ze stali S355 o grubości 4 mm pokrytej wysokiej jakości powłoką lakierniczą, co daje gwarancje odporności na odkształcenia i korozję. Przyczepy wykonane są zgodnie z dyrektywami UE i posiadają certyfikat CE. Standardowo wyposażone są w hamulec jednoprzewodowy pneumatycznym.W celu ułatwienie codziennego użytkowania przyczepy posiadają centralny system ryglowania ścian przy krawędzi podłogi. Standardowe wyposażenie w drabinkę ułatwia codzienną użytkowanie maszyny. W celu zachowania sztywnej konstrukcji po załadowaniu zastosowano linkę stabilizującą ściany, którą zwalniana jest dźwignią na ścianie bocznej. W celu zabezpieczenia operatora przed opadnięciem skrzyni podczas serwisu przyczepy zastosowano zabezpieczenie mechaniczne w postaci podpory skrzyni ładunkowej.
Typ
|
T711/1
|
T711/2
|
T711/3
|
Ładowność [kg]
|
8000
|
10000
|
12000
|
Masa własna [kg]
|
3800
|
3900
|
4000
|
Długość wewnętrzna skrzyni ładunkowej [mm]
|
4510
|
Szerokość wewnętrzna skrzyni ładunkowej [mm]
|
2410
|
Wysokość ścian skrzyni [mm]
|
500+500
|
600+500
|
600+800
|
Wysokość ścian skrzyni z nadstawką [mm]
|
1000
|
1100
|
1400
|
Odległość powierzchni ładunkowej od podłoża [mm]
|
1360
|
Pojemność ładunkowa/z nadstawką [m3]
|
5,4/10,8
|
6,5/12
|
6,5/15,2
|
Wymiary gabarytowe:
|
|
Długość [mm]
|
6480
|
Szerokość [mm]
|
2550
|
Wysokość
(z nadstawką) [mm]
|
1785(2285)
|
1885(2385)
|
1885(2685)
|
Ogumienie
|
14,5/80-1812PR
|
385/65R22,5
|
385/65R22,5
|
Wyposażenie standardowe:
|
|
Rodzaj ramy podwozia
|
podłużnicowa z profili zamkniętych
|
Rodzaj dyszla
|
trójkątny z regulacją wysokości
|
Cięgno dyszla
|
Ø40
|
Prędkość maksymalna km/h
|
40
|
Wywrót
|
trójstronny
|
Instalacja hamulcowa
|
1-przewodowa/2-przewodowa
|
Oświetlenie
|
tak
|
Hamulec ręczny
|
tak
|
Kliny podporowe z kieszeniami
|
tak
|