DWUOBWODOWY UKŁAD HAMULCOWY W wozach asenizacyjnych firma POMOT standardowo stosuje jednoobwodowy układ hamulcowy. Natomiast na życzenie klienta wóz asenizacyjny może zostać wyposażony w dwuobwodowy układ hamulcowy. Układ ten może być również wyposażony w regulator siły hamowania w zależności od poziomu napełnienia zbiornika, dzięki czemu siła hamowania jest na bierząco i automatycznie regulowana. TYLNA OŚ SKRĘTNA Wozy asenizacyjne z zawieszeniem dwuosiowym, TANDEM, trzyosiowym, TRIDEM mogą być wyposażone w oś skrętną wleczoną: Osie skrętne ułatwiają w znaczący sposób manerwowanie wozem asenizacyjnym oraz zmniejszają powstawanie tak zwanych "rowów transportowych" na nawrociach, dzięki czemu nie jest niszczona powierzchnia uprawy.
GÓRNY ZACZEP TRANSPORTOWY Standardowo wozy asenizacyjne posiadają zaczep hitch na wysokosci 400mm od podłoża. Natomiast na życzenie klienta Wozy asenizacyjne mogą być przystosowane do sprzęgania z ciągnikiem na górny zaczep transportowy na wysokosci od 850 - 1050 mm od podłoża. OBROTOWE UCHO ZACZEPU Wozy asenizacyjne w standardzie mają wymienne ucho zaczepu. Jeśli wóz asenizacyjny będzie poruszał się na nierównym terenie wówczas na życzenie klienta firma POMOT może w wozie asenizacyjnym zamontować obrotowe ucho zaczepu. ZACZEP KULOWY Do nowych ciągników wyposażonych w zaczep kulowy, firma POMOT na życzenie klienta może wyspoażyć wóz asenizacyjny w zaczep kulowy Scharmüllera typu K80 lub inny czołowy. DYSZEL RESOROWANY Aby zwiększyć komfort jazdy i prowadzenia wozu asenizacyjnego możliwe jest zastosowanie w każdym typie wozu dyszla resorowanego resorem wzdłużnym. Dyszel resorowany resorem wzdłużny charakteryzuje się większą elastycznością, wytrzymałością i wygodą jazdy w porównaniu z dyszlem resorowanym resorem poprzecznym. DYSZEL UNIWERSALNY OBROTOWY (patent własność firmy "POMOT") Zastosowanie w wozie asenizacyjnym dyszla uniwersalnego na zaczep hitch i transprotowy umożliwia agregowanie wozu z ciągnikiem na dolny lub górny zaczep ciągnika bez dokonywania przeróbek konstrukcyjnych. HAMULCE DWUOBWODOWE Z REGULOWANĄ SIŁĄ HAMOWANIA Na życzenie klienta wóz może zostać wyposażony w automatyczny regulator siły hamowania, który reguluje siłę hamowania w zależności od napełnienia zbiornika. HAMULCE HYDRAULICZNE Standardowo stosowane są pneumatyczne układy hamulcowe. Na życzenie klienta może być zastosowany hydrauliczny układ hamulcowy. |
Użytkownik
Godziny otwarcia: 7.00 - 15.00