Dane techniczne podwozia
Zawieszenie dwuosiowe resorowe, tylna oś skrętna z hydraulicznym sterowaniem; Konstrukcja ramowa Układ hamulcowy pneumatyczny dwuobwodowy z regulatorem siły hamowania; Ogumienie – radialne 445/45R19,5 bardzo dużej nośności i specjalnym bieżniku GSP+, który doskonale nadaje się do trakcji szosowej przy dużych prędkościach jak i do polowej. Bieżnik ten posiada funkcję samooczyszczania się z gleby; Centralny siłownik wywrotu służący jednocześnie do wymiany nadwozi; Czteropunktowy układ ryglowania nadwozia; Układ zapewniający trójstronne wywracanie skrzyni; Zaczep transportowy; Odpowiednie wyprowadzenia hydrauliki siłowej – montowane w zależności od konfiguracji z nadwoziami; Niezbędne wyposażenie wymagane przez przepisy ruchu drogowego; Dopuszczalna prędkość po drodze utwardzonej 40 km/h; Zawieszenie resorowane; Tylna oś skrętna; Ogumienie radialne 500/45R22,5 o specjalnym bieżniku GPS+; Układ hamulcowy pneumatyczny - dwuobwodowy z regulowaną siłą hamowania; Hydrauliczny układ kierowania osią skrętną; Zaczep tylny; Dodatkowe gniazda hydrauliki siłowej do podłączenia dodatkowej przyczepy; Siłownik centralny do wywrotu.Użytkownik
Godziny otwarcia: 7.00 - 15.00