| Autor: redakcja1

Sieć dealerska w wersji 3.0 – nowy prezes John Deere Polska przedstawia strategię rozwoju

Zmniejszenie ilości dealerów przy jednoczesnym zwiększeniu ich możliwości i efektywności oraz jeszcze większym wsparciu dla rolników. Nowy prezes John Deere Polska przedstawił ważny element strategii rozwoju firmy na najbliższe lata – program „Dealer Jutra 3.0”.

Sieć dealerska w wersji 3.0 – nowy prezes John Deere Polska przedstawia strategię rozwoju
Z końcem marca, po 15 latach zarządzania John Deere w Polsce, odchodzi dotychczasowy prezes – Mirosław Leszczyński. Jego miejsce zajmie Marko Borwieck związany z firmą przez ostatnie 18 lat.
 
Jednym z najważniejszych zadań nowego prezesa na najbliższe lata będzie wdrożenie programu „Dealer Jutra 3.0”. Strategia ta zakłada wzmocnienie sieci dealerskiej w Polsce i utworzenie struktur oddziałów, które będą mogły obsługiwać o wiele większe gospodarstwa i zatrudniać wysoko wykwalifikowanych specjalistów,  a także sprostać dynamicznemu rozwojowi branży opartemu na nowych technologiach oraz cyfryzacji. Program ma przynieść korzyści nie tylko samym dealerom, ale przede wszystkim ma pomóc sprostać oczekiwaniom obecnych i przyszłych klientów John Deere. Rolnicy mają dzięki niemu otrzymać większe wsparcie eksperckie oraz gwarancję jeszcze sprawniejszej i szybszej reakcji.
 
Nowe technologie i cyfryzacja, czyli dlaczego w John Deere potrzeba zmian?
 
Wdrożenie programu „Dealer Jutra 3.0” jest częścią strategii rozwoju John Deere na najbliższe lata i jednym z priorytetowych działań dla nowego prezesa, Marko Borwiecka. Program ma być odpowiedzią na dynamicznie zmieniającą się rzeczywistość oraz potrzeby współczesnego rolnictwa.
 
Wymagania naszych klientów ulegają dynamicznym zmianom. Ta tendencja będzie wzrastać napędzana m.in. postępem technologicznym czy zmianami klimatycznymi. Rolnicy chcą optymalizować koszty i plony, stoją przed podjęciem strategicznych, rozwojowych decyzji, których dokonują na podstawie ogromnej ilości danych. Potrzebują współpracy nie tylko z zaufanym partnerem, z którym kooperują od lat. Wsparciem powinna zostać dziś objęta także sfera najnowszych technologii oraz obsługa najintensywniej rozwijających się i największych gospodarstw. Bezpośrednią odpowiedzią na wszystkie te wyzwania jest właśnie program „Dealer Jutra 3.0”, który ma pomóc dealerom rozbudować swoje przedsiębiorstwa, zatrudnić nowych, wysoko wykwalifikowanych pracowników i rozwinąć swoją działalność – wyjaśnia ustępujący prezes, Mirosław Leszczyński.
 
Jak wygląda dealer jutra?
 
Dziś John Deere dysponuje w Polsce siecią 14 dealerów. Docelowo, po wprowadzeniu założeń programu ma być ich mniej. Firmy mają być większe, a przez to będą w stanie sprostać wymaganiom współczesnego rolnictwa. Usprawnienie i wprowadzenie sprawdzonych schematów funkcjonowania ma także ułatwić dealerom jeszcze większe skoncentrowanie na klientach. Wszystkie działania administracyjne, księgowe, HR i IT mają zostać scentralizowane i zoptymalizowane.

Czytaj dalej na następnej stronie...


Tagi:
źródło: