– Za nami pierwsze spotkania ze starannie wyselekcjonowanymi firmami m.in. z branży agrotech, kolejne odbędą się jeszcze w tym miesiącu. O efektach opowiemy niebawem – mówił Piotr Widacki, dyrektor zarządzający w Banku BGŻ BNP Paribas, po czym dodał: – Tymczasem ruszamy z rekrutacją startupów, które dysponują rozwiązaniami technologicznymi dla HR.
Tak jak w przypadku startupów z sektora agro, Bank BGŻ BNP Paribas poszukuje zespołów, które już mogą pochwalić się pierwszymi wdrożeniami w obszarze HR.
– Jakie technologie interesują Bank? – Tematów jest wiele. Szczególnie interesują nas rozwiązania wspierające rozwój kariery (narzędzia do budowania ścieżek kariery czy aplikowania do pracy, ale również takie, które mogą być wykorzystane w programach rozwojowych) oraz zarządzanie zmianą (narzędzia do badań m.in. jakości współpracy i satysfakcji klienta wewnętrznego) – mówiła Mariola Kalisz, dyrektor zarządzający Pionu Zarządzania Rozwojem, Karierą i Zmianą w Banku BGŻ BNP Paribas.
Wybrane firmy zostaną zaproszone na spotkanie zaplanowane na 26 października w Warszawie. Te, które przedstawią najbardziej interesujące rozwiązania, mają szansę na nawiązanie współpracy z Bankiem BGŻ BNP Paribas – najpierw w ramach pilotażu, podczas którego proponowane rozwiązania zostaną przetestowane w specjalnie przygotowanym do tego środowisku. Najlepsze mają szansę na wdrożenie.
– Jesteśmy ciekawi i otwarci na nowe rozwiązania. Uważnie śledzimy najnowsze trendy rynkowe i rozwiązania stosowane w firmach zatrudniających tysiące pracowników takie jak aplikacje do monitorowania czasu pracy dostępne na urządzeniach mobilnych, systemy skanowania i przechowywania dokumentów czy elektroniczne teczki personalne z systemem rozpoznawaniem tekstu w dokumencie – dodajła Anna Krupińska, dyrektor Departamentu Administracji Personalnej.
Eksperci z Banku chętnie przyjrzą się nowościom z zakresu Compensation & Benefits, tj. narzędzi do monitoringu budżetów, platformy z interfejsem do systemów posiadających gotowe i skonfigurowane raporty zarządcze. Istotne dla Banku będą również narzędzia do generowania raportów i prezentacji trendów oraz wskaźników z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi, narzędzia do budowania uzasadnienia biznesowego projektów.
– Nie chcemy być inwestorem. Chcemy być klientem prężnie rozwijających się młodych firm technologicznych. O relacje na linii Bank – startupy zadba nasz zespół, który tworzą zarówno ludzie wywodzący się ze środowiska startupowego, jak i osoby doświadczone w tak dużych organizacjach, jak Bank BGŻ BNP Paribas. Dzięki takiemu połączeniu sił mamy pewność, że obie strony dobrze się rozumieją i relacja nie przepadnie w gąszczu procedur – podkreślił Piotr Widacki.