Kategorie
Zobacz również tu
-
Stosuj bezpiecznie środki ochrony roślin
2024-11-18 -
Wrześniowy skup mleka
2024-11-18 -
Ceny serów w Polsce (3.11.2024)
2024-11-18
Poznaj produkty
-
Opryskiwacze polowe GASPARDO
2014-04-01 -
Pług obracalny czołowy
2020-08-11 -
Stacjonarny mieszalnik TMR
2013-08-14 -
FENDT - szyba drzwiowa górna P / L zielona
2011-12-13 -
Preparaty mlekozastępcze dla bydła MICHEL
2015-04-27
Działkowcy chcą kupować w galeriach
Czy szkółki i kiermasze pójdą w odstawkę? Nie wiadomo, ale na rynku hobbystycznym rośnie konkurencja. Działkowcy chcą kupować nie w szkółkach, lecz w galeriach handlowych.
Przedstawiciele szkółek i kiermaszy przyznają, że konkurencja utrudnia im pracę. Wielu z nich zostało zmuszonych do zamknięcia swojej działalności. Twierdzą, że nie mają szans aby się gdzieś dostać lub wystawić, a sprzedaż roślin na sztuki jest dla nich nieopłacalna.
W
dzisiejszych czasach na sprzedawanie roślin, oprócz pieniędzy,
trzeba mieć też pomysł. Jest to o tyle zachęcające, bo miłośnicy
roślin na swoje hobby potrafią wydać fortunę.
Niemniej
jednak wpływ na zaistniałą sytuację może też mieć to, że
ludzie coraz częściej spędzają swój wolny czas w ogrodach. Nie
liczy się tu to, czy są one ogromne czy też małe, ale ważne jest
powszechnie rosnące zainteresowanie ogrodnictwem.
Nie
jest też tajemnicą, że jeżeli chcemy aby nasz ogród ładnie
wyglądał, to musimy zainwestować w niego trochę pieniędzy.
Powstające
roślinne galerie handlowe wypierają mniejsze szkółki i kiermasze.
Poza tym, w takich miejscach przyjemniej wydaje się pieniądze na
ogródkowe hobby. Co więcej, otóż, dodatkowymi atrakcjami są np.
zielone restauracje, które promują zdrowy styl odżywiania i
posiadają wkładkę typu „fit”.
Zupełną
nowością jest też dotowany przez Unię Europejską hotel dla
roślin. Można zostawić swoje ukochane paprotki czy fikusy pod
fachowym okiem. Jest to idealne rozwiązanie dla osób, które
pragnąc wyjechać na urlop nie mają komu powierzyć pod opiekę
swoich ukochanych roślin.
Dla małych firm taka skala sprzedaży jest niestety nieosiągalna. Dlatego jest im o wiele trudniej dogadzać klientom, których wymagania stale rosną.