Zmiany gustów konsumentów dotknęły największych producentów piwa

Są małe, ale prężne i zaczynają liczyć się na rynku. Małe browary skutecznie odbierają klientów liderom branży.

Zmiany gustów konsumentów dotknęły największych producentów piwa

Niepasteryzowane, naturalne piwo zaczyna być w modzie, ale taki trunek oferują tylko niewielkie browary.


Klient chce wiedzieć co pije i że płaci za coś wartościowego. Pasteryzowane piwo wielu konsumentom się znudziło i dlatego też małe wytwórnie zaczęły zwiększać swoją sprzedaż.


Pomimo iż ilość wyprodukowanego piwa jest ograniczona, to te małe, prężne firmy planują rozbudowę swojej oferty, gdyż raz zdobytego klienta chce się oczywiście zatrzymać.


Jeśli więc dołoży się do tego dobrą sprzedaż w zeszłym roku to można śmiało stwierdzić, że zakłady te mają środki na realizację swoich planów.


Oczywiście czołowi liderzy branży piwowarskiej tak łatwo pola nie oddadzą i już zapowiadają rozszerzenie oferty, co ma wpłynąć na podwyższenie jakości oraz ponowne pozyskanie klientów.



Tagi: