Kategorie
Zobacz również tu
-
Ceny zbóż w kraju (8.12.2024)
2024-12-17
Poznaj produkty
-
Ciągnik Fendt 926 Vario z ładowaczem
2011-04-06 -
Suszarnia przewoźna CPT
2011-01-08 -
Ogrzewacze stacjonarne - Piece - KS
2013-03-22
Polska na SIAL China 2015
Tegoroczne targi SIAL China zachwyciły aranżacją polskich stoisk i wysublimowanym smakiem i aromatem polskich potraw. Polscy przedsiębiorcy mieli okazję prezentować się w ramach realizowanego przez Agencję Rynku Rolnego Branżowego Programu Promocji branży polskich specjalności żywnościowych oraz kampanii promocyjnych, których realizację nadzoruje Agencja Rynku Rolnego tj. „Europejskie jabłka dwukolorowe”, „Trade milk” oraz „Europejskie mięso - tradycja, jakość i smak”.
W uroczystym otwarciu targów oraz stoiska ARR wzięła udział Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi Pani Zofia Szalczyk, Ambasador RP w ChRL Pan Tadeusz Chomicki oraz Zastępca Prezesa ARR Pan Lucjan Zwolak.
Dzięki współpracy ARR z Wydziałem Promocji Handlu i Inwestycji w Szanghaju, targi obfitowały w atrakcyjne możliwości pozyskania potencjalnych nabywców oraz miłośników polskiej kuchni.
Firmy będące na stoisku oraz uczestniczące w misji gospodarczej organizowanej przez ARR miały możliwość wzięcia udziału w rozmowach biznesowych przeprowadzonych w formule B2B z potencjalnymi partnerami po stronie chińskiej organizowanych bezpłatnie przez Wydział Promocji Handlu i Inwestycji w Szanghaju.
Polska miała również okazję prezentacji swojego dorobku kulinarnego w trakcie pokazu kulinarnego „La Cuisine by SIAL – Culinary Demonstration” pod hasłem „Poland tastes yummy!”. W roli „przewodników” po tradycyjnej rodzimej kuchni, fantastycznie sprawdzili się polscy kucharze – Pan Karol Okrasa oraz Pan Marcin Piotrowski.
Jednocześnie przez wszystkie dni targowe odbywały się pokazy kulinarne na stoisku narodowym – w tym czasie odwiedzający nasze stoisko mieli możliwość spróbowania tradycyjnych polskich dań serwowanych przez utalentowanych polskich kucharzy – Pana Marcina Piotrowskiego i Pana Konrada Birka.
Wyjątkowa – bo szeroka, bogata w smaki i zapachy ekspozycja polskich produktów spotkała się z uznaniem zwiedzających i potencjalnych partnerów biznesowych.
Polscy przedsiębiorcy mieli okazję w doskonałej lokalizacji i aranżacji stoisk prowadzić rozmowy biznesowe i czuć się doskonale w towarzystwie również dużych ekspozycji innych krajów.