Kategorie
Zobacz również tu
-
Stosuj bezpiecznie środki ochrony roślin
2024-11-18 -
Wrześniowy skup mleka
2024-11-18 -
Ceny serów w Polsce (3.11.2024)
2024-11-18
Poznaj produkty
-
Osuszacz powietrza MASTER DH 711
2011-05-16 -
X-Flow 15 i 19
2017-04-20 -
Przyczepa leśna 6 ton z żurawiem 4,7 m
2016-04-22 -
Kombinacje uprawowo-siewne
2014-04-01 -
URSUS 3724 PIKO - ciągnik rolniczy
2011-02-08 -
Automaty paszowe dla warchlaków jednostronne
2013-10-30
WorldFood Warsaw 2016
W dniach 19-21 kwietnia 2016 r. w Warszawie odbyła się trzecia edycja targów WorldFood Warsaw.
WorldFood Warsaw 2016
Na te kilka dni Warszawa stała się międzynarodowym centrum biznesu spożywczego. W tym czasie swoje produkty zaoferowali reprezentanci z kraju i zza granicy w obrębie sektora spożywczego, handlu czy HoReCa.
Dyrektor sektora żywności i opakowań w Grupie ITE Anatoly Sushon dziękując wystawcom i gościom za udział w III edycji targów zaznaczył, że każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku.
- Trzy lata temu w WorldFood Warsaw udział wzięło niespełna 100 wystawców. A dziś mamy ich ponad dwa razy więcej. Warszawskie targi to jedna z międzynarodowych wystaw, które odbywają się na całym świecie. W naszym portfolio jest 12 wystaw w 7 krajach Europy i Azji. Obsługujemy ponad 10 tysięcy firmy i 150 tysięcy zwiedzających.
Organizatorzy zapewnili zwiedzającym i wystawcom wiele atrakcji w postaci rozmów biznesowych, możliwości zdobycia nowych partnerów biznesowych, dyskusji z ekspertami branżowymi oraz liczne degustacje, pośród których znalazły się nowości począwszy od różnorodnych syropów witaminizowanych, przez zdrowe, lekkie i naturalne przekąski również dla wegan, alkohol tradycyjnie produkowany i przepyszne słodkości po ekologiczną żywność.
Całość uświetnił bogaty blok tematyczny, w trakcie którego można było wysłuchać wykładów z zakresu zagrożeń dotykających branżę spożywczą w obrębie podatków i wszelakich obostrzeń w handlu, problemów z eksportem produktów rolno-spożywczych, czy perspektyw rozwoju polskiego rynku, po efektywne wykorzystanie Internetu do działań marketingowych, a także tych związanych z żywnością ekologiczną.
Poza tym wręczono także Złote Medale WorldFood Warsaw 2016 i rozstrzygnięto konkurs dla zwiedzających na „Przyjazne Stoisko”, w którym do wygrania były atrakcyjne nagrody.