thumbnail
thumbnail
thumbnail
thumbnail
Dodane: 26 styczeń 2012 Aktualizowano 10 sierpień 2022

Ładowarka kołowa XCMG ZL30G

Ładowarka kołowa XCMG ZL30G

 

Informacje podstawowe: 
Masa: 10,5 tony
Silnik: Perkins Turbodiesel 125kM
Łyżka: 2m3
Maszyna objęta gwarancją 
Układ centralnego smarowania Beka Max oraz Monitoring cofania w standardzie maszyny ! 
Cena ofertowa: 210 000 netto

 

Silnik:
Typ – PERKINS 1006-6T 6-cio cylindrowy, wtrysk bezpośredni, chłodzony płynem, turbodiesel
Moc – 125 KM (92 kW).
Maksymalny moment obrotowy – 460 Nm przy 1400 - 1600 obr/min.

Układ przeniesienia napędu:
Zmiennik momentu – typ YJ315X jednostopniowy, przełożenie dynamiczne 3,2.
Skrzynia biegów – Typu powershift, w pełni przełączalna pod obciążeniem, 4 biegi do przodu i 2 biegi do tyłu.

Mosty:
Meritor PRC 111D006, o dużym przełożeniu z przekładnią planetarną w piastach, napęd na oba mosty. Most przedni sztywny, most tylny wahliwy o kącie wychylenia 28 stopni.

Układ hamulcowy:
Hamulec zasadniczy działający na 4 koła, pneumatyczno-hydrauliczny. Tarcze suche. Hamulec postojowy sterowany pneumatycznie, bębnowy, umieszczony na wale napędowym przedniego mostu..

Opony:
17,5 x 25 12PR L3 (dętkowe)

Osprzęt ładowarkowy:
W standardzie łyżka z zębami ogólnego stosowania o poj. 2,0 m3. W opcji na specjalne zamówienie łyżki od 1,5 m3 do 2,8 m3 zależności od gęstości materiału, łyżka dzielona, widły do palet i chwytak do bali.

 

 

 

Hydraulika układu roboczego:
Typu „Z”. Pompa główna zębata max przepływ 100 ml/r , max ciśnienie robocze 16 MPa .

Cykl pracy łyżki: 
• czas podnoszenia łyżki < 6 s. 
• czas cyklu < 10 s.
• czas wysypu łyżki - 28 s. 
• Siła wyrywająca - 110 kN
• Udźwig (dla łyżki std.) - 4 000 kg

Układ skrętu
Hydrauliczny, przegubowy zapewniający płynne sterowanie maszyną. Kąt skrętu - 38 stopni , promień skrętu 4,8 m.

Kabina
ROPS/FOPS, wyciszona, bezpieczna spełniająca normy EU, ogrzewana z klimatyzacją i radioodbiornikiem. Fotel amortyzowany. Łatwa w odczycie deska rozdzielcza z systemem monitoringu błędów.

Monitoring cofania:
Układ składa się z dwóch elementów: szerokokątnej kamery umieszczonej w centralnym punkcie tylnej osłony silnika oraz ekrany LCD umieszczonego w kabinie.

Układ centralnego smarowania:
Typ BEKA-MAX (Niemcy) doprowadza smar do wszystkich punktów smarnych maszyny. Wyposażony w sterownik elektroniczny z sygnalizacją błędów i możliwością nastawiania czasów smarowania.

 

Wszelkich informacji o maszynach udziela
 

Krzysztof Małkowicz 696-491-888
malkowicz@navitex.pl

oraz

Krzysztof Pilipczuk 783 885 666

pilipczuk@navitex.pl

www.navitex.pl