Konferencja prasowa kampanii „Tradycja, jakość i europejski smak” w Seulu

W dniu 8 listopada 2011 odbyła się konferencja prasowa kampanii promocyjno- informacyjnej „Tradycja, jakość i europejski smak” w Seulu, podczas której przedstawiciele Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego wraz z reprezentantami największych zakładów mięsnych w Polsce przybliżyli najważniejsze cele kampanii, walory europejskiego mięsa i jego przetworów jak i możliwości eksportowe polskich firm.

Konferencja prasowa kampanii „Tradycja, jakość i europejski smak” w Seulu

Po uroczystym otwarciu konferencji przez Wiesława RóżańskiegoPrezesa UPEMI, głos zabrali również: Dyrektor ds. Projektów Międzynarodowych Agnieszka Różańska oraz Dyrektor Biura Promocji Żywności Agencji Rynku Rolnego Piotr Kondraciuk.


W roli ekspertów wystąpili przedstawiciele polskich zakładów mięsnych takich jak: Firma Marcinkowscy Sp. z o.o., Sokołów S.A., Polskie Mięso i Wędliny Łukosz Sp. z o.o., Zakłady Mięsne Łmeat-Łuków S.A., Zakłady Mięsne Salus Sp. z o.o. oraz Zakłady Mięsne SKIBA.


Celem konferencji było zapoznanie koreańskich mediów z założeniami kampanii oraz tematyką jakości europejskiego mięsa, sposobów jego produkcji, certyfikowania oraz możliwościami eksportu z Unii Europejskiej, w tym także z polskich zakładów mięsnych.


Działania związane z kampanią niewątpliwie przyczynią się do wzmocnienia współpracy pomiędzy krajami UE a Koreą.




Tagi:
źródło: