Kategorie
Zobacz również tu
-
Ceny zbóż w kraju (8.12.2024)
2024-12-17
Poznaj produkty
-
Platforma sadownicza
2013-04-02 -
Silnik wycieraczek 12V 135st do Fendt
2011-12-14 -
Termowentylator SANICO FH 901
2011-05-16 -
Case IH Steiger & Quadtrac
2021-11-23 -
Eletor TS5-B
2020-02-07
Konferencja prasowa kampanii „Tradycja, jakość i europejski smak” w Seulu
W dniu 8 listopada 2011 odbyła się konferencja prasowa kampanii promocyjno- informacyjnej „Tradycja, jakość i europejski smak” w Seulu, podczas której przedstawiciele Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego wraz z reprezentantami największych zakładów mięsnych w Polsce przybliżyli najważniejsze cele kampanii, walory europejskiego mięsa i jego przetworów jak i możliwości eksportowe polskich firm.
Po uroczystym otwarciu konferencji przez Wiesława Różańskiego, Prezesa UPEMI, głos zabrali również: Dyrektor ds. Projektów Międzynarodowych Agnieszka Różańska oraz Dyrektor Biura Promocji Żywności Agencji Rynku Rolnego Piotr Kondraciuk.
W roli ekspertów wystąpili przedstawiciele polskich zakładów mięsnych takich jak: Firma Marcinkowscy Sp. z o.o., Sokołów S.A., Polskie Mięso i Wędliny Łukosz Sp. z o.o., Zakłady Mięsne Łmeat-Łuków S.A., Zakłady Mięsne Salus Sp. z o.o. oraz Zakłady Mięsne SKIBA.
Celem konferencji było zapoznanie koreańskich mediów z założeniami kampanii oraz tematyką jakości europejskiego mięsa, sposobów jego produkcji, certyfikowania oraz możliwościami eksportu z Unii Europejskiej, w tym także z polskich zakładów mięsnych.
Działania związane z kampanią niewątpliwie przyczynią się do wzmocnienia współpracy pomiędzy krajami UE a Koreą.