Kategorie
Zobacz również tu
-
Ocena użytkowości bydła
2024-11-06
Poznaj produkty
-
DODATKOWE WYPOSAŻENIE W UKŁADZIE JEZDNYM
2011-05-25 -
Miotacz gnojowicy
2011-05-25 -
PRZENOŚNIK ŚLIMAKOWY
2016-02-11 -
WIDŁY DO PALET seria 300/400/500/600/700
2012-01-05 -
Zgrabiarka boczna, 2,1 m
2015-07-07
Zwiększa się świadomość potrzeby działań marketingowych w zakładach mięsnych
Niemniej jednak w dalszym istnieje przekonanie, że najlepszym sposobem jest manipulacja ceną.
Reklama jest dźwignią handlu – to stwierdzenie zna każdy kto poprzez odpowiednie kształcenie wizerunku swojej firmy poprzez kampanie reklamową promuje ją oraz wytwarzane przez nią produkty.
Żyjemy w takich czasach, w których nawet te najmniejsze przedsiębiorstwa będą musiały zajmować się marketingiem, bo wkrótce cena przestanie być wyznacznikiem atrakcyjności.
Niestety są i takie zakłady, w których uważa się, że jakiekolwiek akcje promocyjne są tylko zbędnym generowaniem kosztów.
Z roku na rok konsumenci wędlin są coraz bardziej wymagający i dlatego też trzeba będzie dopasować się do ich upodobań.
Nic w tym dziwnego, że nowoczesne narzędzia marketingowe są przyszłością wszystkich branż i to dzięki nim można osiągnąć niebywały sukces.