PARAMETRY TECHNICZNE:
Dopuszczalna masa całkowita: 16 500 kg
Ładowność: 12 000 kg
Pojemność ładunkowa: 15.1 (m3)
Długość skrzyni ładunkowej wew.: 4 500 mm
Szerokość skrzyni ładunkowej wew.: 2 420 mm
Wysokość: 2 780 mm
Długość całkowita: 6 630 mm
Szerokość zewnętrzna: 2 550 mm
Wysokość platformy od podłoża: 1 390 mm
Wysokość burt: 600+800 mm
Rozmiar ogumienia: 385/65R22,5
Rozstaw kół: 1 800 mm
Homologacja: 40 km/h
SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA, WYPOSAŻENIE STANDARDOWE:
RAMA:
lekka konstrukcja wykonana ze stali konstrukcyjnej o podwyższonej wytrzymałości gat. S355J. Elementy stalowe konstrukcji oczyszczane są przed spawaniem na śrutownicy. Po spawaniu i wstępnym montażu, konstrukcja jest ponownie śrutowana i odtłuszczana. Nakładanie materiałów lakierniczych odbywa się w kabinie – suszarni z zastosowaniem wysokiej jakości lakierów przemysłowych. Podwozie lakierowane na kolor grafitowy RAL 7021, rama wykonana z dwuteownika.
OSIE, ZAWIESZENIE:
2 osie z homologacją do 40 km/h,
zawieszenie mechaniczne,
reczna regulacja siły hamowania,
resor progresywny amortyzujący dyszel,
HAMULCE:
osie bębnowe,
hamulec ręczny,
KOŁA:
opony 385/65 R 22,5 [opony nowe nie regenerowane],
felgi stalowe 10 otworowe,
PNEUMATYKA:
dwu- lub jednoprzewodowy pneumatyczny system hamulcowy,
hamulec parkingowy – siłowniki membranowo-sprężynowe,
SKRZYNIA ŁADUNKOWA:
· podłoga wzmocniona blachą stalową o grubości 5 mm ,
· przednia ściana wykonana z jednego arkusza blachy z oknem inspekcyjnym
· skrzynia ładunkowa wykonana w systemie bezuszczelkowym,
· nowy system łączenia burt, łańcuch spinający burty boczne na górnej nadstawie
· przykręcany mechanizm centralnego ryglowania
· dźwignia centralnego ryglowania ze zmienną długością ramienia poprawiająca ergonomie zamykania
· burty, wysokość 600x800, grubość blachy 2,5 mm,
· burty otwierane i uchylane, centralny zamek (6 zawiasów),
· kolor skrzyni do wyboru Ral-3004, 6002, pomarańczowy
· ściana przednia i słupy tylne odkręcane,
· okno zsypowe w tylnej burcie z zsypem strumieniowym i maskownicą,
· uszczelka pomiędzy nadstawami zapobiegająca dostawaniu się wody do wnętrza
WYPOSAŻENIE POZOSTAŁE:
2 kliny pod koła,
siłownik hydrauliczny z zaworem odcinającym dopływ oleju przy maksymalnym wychyleniu skrzyni tył 50°, boki 47°,
liny zabezpieczające skrzynie,
plastikowa skrzynka narzędziowa z wyposażeniem (klucz do kół, trójkąt ostrzegawczy),
zderzak stanowiący osłonę lamp zespolonych, uchylny,
trójkąt dla pojazdów wolnobieżnych,
ucho dyszla Ø40 mm,
zbiornik na wodę,
drabinka aluminiowa zewnętrzna,
stopnie wewnątrz skrzyni ładunkowej,
media do drugiej przyczepy,
błotniki za każdym kołem,
instalacja elektryczna 12V,
Wyposażenie za dopłatą:
plandeka + stelaż
podest roboczy na ścianie przedniej,
koło zapasowe
wciągarka koła zapasowego
koło zapasowe bieżnikowane
zaczep automatyczny
zaczep automatyczny V.Orlandi
zaczep obrotowy
zaczep kulowy
kolor niestandardowy
rynny boczne zsypowe
osie i zawieszenie do 60km/h
koła nowe Sava, Kormoran (1szt.)
koła 400/60R22,5 (1szt.)
koła 425/65R22,5 Auston, Barum (1szt.)
koła 425/65R22,5 DoubleStar
rama ocynkowana
noga podporowa hydrauliczna
halogeny tył