TYP | J.MIARY | PWT11 |
Max ładowność | kg | 1.08.1950 |
Masa własna | kg | 1.02.950 |
Dopuszczalna masa całkowita (DMC) | kg | 1.11.2000 |
Długość całkowita z dyszlem | mm | 1.06.690 |
Szerokość całkowita | mm | 1.02.420 |
Ściany stalowe: wysokość | mm | 500 |
Nadstawki stalowe ścian: wysokość | mm | 500 |
Wymiary wewnętrzne skrzyni ładunkowej Długość Szerokość Wysokość | mm mm mm | 4.630 2.300 1.040 |
Kubatura skrzyni ładunkowej | m3 | 11 |
Wysokość podłogi od podłoża | mm | 1.01.150 |
Kąt wywrotu na boki / do tyłu | o | 45 / 55 |
Rozstaw kół | mm | 1.01.900 |
Rozstaw osi | mm | 1.03.270 |
Koła - ogumienie | 19,0 45-17 | |
Prędkość dopuszczalna | km/h | 25 lub 40 |
Rama podwozia i rama górna ze stabilnych profili giętych, z podłogą stalową, stal o wysokiej wytrzymałości.
Ściany i nadstawki - wysoka szczelność nawet przy transporcie zbóż, nasion rzepaku i mat. sypkich. Wykonane z blachy profilowanej firmy Bowa, wychylne podczas wywrotu na boki i do tyłu. Nadstawki połączone ze ścianami łącznikiem. Centralne zamykanie.
Zsyp środkowy tylny uruchamiany dźwignią.
Wywrót - trzystronny, z 1 siłownikiem 4-stopniowym przystosowanym do hydrauliki ciągnika, z zaworem ograniczenia skoku.
Instalacja hamulcowa - dwuprzewodowe hamulce pneumatyczne. Hamulec postojowy ręczny.
Instalacja elektryczna - wg wymogów Kodeksu Drogowego na drogach publicznych, w tym oświetlenie, stop, kierunkowskazy, napięcie 12V.
Wyposażenie opcjonalne:
- prędkość dopuszczalna ze specjalnymi osiami 60 km/h
- hydrauliczne lub pneumatyczne otwieranie ścian oraz "portal"
- różne wersje podziału ścian
- zsypy boczne i dodatkowe tylne
- rolowana plandeka ze stelażem i pomostem do jej obsługi
- zaczep tylny automatyczny
Informujemy P.T. Klientów, że na życzenie realizujemy zamówienia zgodnie z wymogami i wykonujemy również inne wyroby wg indywidualnych zamówień.
ZALETY I DODATKOWE FUNKCJE PRZYCZEP PWT/TWT
W PORÓWNANIU Z PRZYCZEPAMI INNYCH PRODUCENTÓW
1) Duża wytrzymałość konstrukcji ze względu na zastosowanie szwedzkiej stali Domex o podwyższonej wytrzymałości.
2) Zapewniają wyższą ładowność ze względu na niższą masę własną.
3) Uszczelnienie burt profilem aluminiowym z wymienną uszczelką gumową zapewnia 100% szczelność na rzepak. Rozwiązanie chronione jest w Urzędzie Patentowym.
4) Nawet przy pionowym podziale ściany wewnątrz są równe, bez występów, co chroni płody rolne przed uszkadzaniem.
5) Duży rozstaw osi.
6) Mała wysokość powierzchni podłogi od podłoża.
7) Wymiar paletowy skrzyni ładunkowej.
8) Dwuobwodowa instalacja hamulcowa firmy Haldex z ALB czyli regulacją siły hamowania w zależności od obciążenia przyczepy oraz szereg podzespołów renomowanych firm zachodnioeuropejskich (obrotnice, zaczepy, siłowniki wywrotu, koła).
9) Instalacja elektryczna z dwoma przewodami masowymi, w przypadku przerwania jednego, oświetlenie funkcjonuje dalej prawidłowo.
10) Konstrukcja ramy górnej zapewnia szybki montaż zsypów bocznych.
11) Ściany (burty) wykonywane w przyrządach stąd pełna zamienność pozwalająca na wymianę w przypadku uszkodzeń.
12) Podest wyposażony w kratę ocynkowaną ogniowo.
13) Wszelkie połączenia obrotowe i suwliwe wyposażone w smarowniczki.
14) Dyszel typu Y co zmniejsza promień skrętu.
15) Uszczelnienie elastyczną masą poliuretanową wszelkich elementów konstrukcji w celu zapobieżenia korozji.
16) Pokrycie lakiernicze farbami poliuretanowymi dwuskładnikowymi 2K nakładanymi na powierzchnie przygotowane uprzednio metodą obróbki strumieniowo - ściernej (śrutowanie).
17) Możliwość wielu wersji wyposażeń w tym innego szerszego ogumienia oraz innych zróżnicowanych podziałów ścian (burt) w tym wersja portalowa, co pozwala na optymalną konfigurację przyczep odpowiednio do potrzeb i życzeń klienta.