Nośna rama znacznie zwiększa wytrzymałość wozów. Wozy o ramowej konstrukcji mogą być przystosowane do montażu aplikatora doglebowego. Mechaniczne przestawienie wysokości oka dyszla względem zbiornika, umożliwia zmianę kąta pochylenia wozu.
Zawory zabezpieczające przed zbyt dużym nadciśnieniem lub podciśnieniem sprawiają, że beczka jest odporna na zniszczenia spowodowane przekroczeniem ciśnienia nominalnego.
Pierścienie wzmacniające o przekroju stosowanym w produkcji zbiorników wysokociśnieniowych powodują, że konstrukcja jest bezpieczna i wyjątkowo wytrzymała.
Trzy przyłącza zapewniają bezpieczną i ergonomiczną obsługę wozu. Standardowo wozy posiadają 3 króćce: dwa boczne – z lewej i z prawej (jeden z zamontowaną mosiężną zasuwą otwieraną ręcznie oraz jeden króciec zaślepiony) oraz tylny – z zamontowaną mosiężną zasuwą otwieraną hydraulicznie oraz łyżką rozlewającą. Na specjalne zamówienie możliwy jest montaż dodatkowego króćca wlewowego na włazie.
Zbiornik z blachy o grubości 5 mm jest ocynkowany ogniowo wewnątrz i z zewnątrz. Rama oraz dyszel malowane są specjalną farbą poliuretanową i na zamówienie mogą być ocynkowane.
Aplikator doglebowy SIPMA AD 251(wyposażenie dodatkowe) o szerokości roboczej 2,3 m wyposażony w 9 redlic wprowadzających nawóz na głębokość 10 - 12 cm może być agregowany z wozami asenizacyjnymi SIPMA WA 600 DELFIN, SIPMA WA 900 DELFIN i SIPMA WA 1200 DELFIN.
Wewnętrzna ściana grodziowa zabezpiecza przed gwałtownym przelewaniem cieczy zwłaszcza podczas nagłego hamowania, a także podczas jazdy po nierównościach przy niepełnym zbiorniku. Pozwala to uniknąć niekorzystnego zjawiska „kołysania” beczką oraz niepotrzebnych obciążeń zaczepu ciągnika. Zastosowanie dwóch takich ścian w modelach SIPMA WA 900 DELFIN oraz SIPMA WA 1200 DELFIN, wyróżnia nas spośród innych producentów i pozwala zwiększyć bezpieczeństwo oraz satysfakcję klienta.
Homologacja wozu - każdy wóz posiada homologację jako przyczepa rolnicza, dzięki czemu może poruszać się również po drogach publicznych.
Otwierany właz dennicy umożliwia łatwe czyszczenie zbiornika.
Pompy próżniowe marki Battioni Pagani dają gwarancję trwałości i niezawodności. Na życzenie klienta możliwy jest montaż pomp o innych wydajnościach.
Wskaźnik o rurowej konstrukcji umożliwia pełną kontrolę napełnienia zbiornika.
Możliwość regulacji położenia osi zdecydowanie ułatwia korzystanie z wozu asenizacyjnego, zwłaszcza po montażu aplikatora– możliwość odciążenia / dociążenia zaczepu.
Parametry techniczne i wyposażenie
Model |
WA 400 DELFIN |
WA 600 DELFIN |
WA 900 DELFIN
|
WA 1200 DELFIN |
Pojemność |
l |
4000 |
6600 |
9000 |
12000 |
Średnica zbiornika |
mm |
1250 |
1500 |
1500 |
1800 |
Pompa |
|
MEC / M 4000 |
MEC / M 6500 |
MEC / M 8000 |
MEC / M 11000 |
Średnica przyłączy |
cal (mm) |
4 (105) |
5 (127) |
6 (150) |
6 (150) |
Układ jezdny |
|
pojedyncza oś sztywna |
pojedyncza oś sztywna |
podwójna oś resorowana |
podwójna oś resorowana |
Maksymalna prędkość transportowa |
km/h |
40 |
40 |
40 |
40 |
Zapotrzebowanie mocy |
kW (KM) |
40 (55) |
60 (82) |
66 (90) |
88 (120) |
Wyposażenie |
|
|
|
|
|
wał przegubowo-teleskopowy |
|
|
|
|
|
instalacja hamulcowa 2-przewodowa |
|
|
|
|
|
instalacja hamulcowa 1-przewodowa |
|
|
|
|
|
3 króćce przyłączeniowe - 1 tylny, 2 boczne |
|
|
|
|
|
zawór 2-kulowy górny |
|
|
|
|
|
syfon kulowy z zaworem spustowym |
|
|
|
|
|
zasuwa mosiężna tylna otwierana hydraulicznie |
|
|
|
|
|
zasuwa mosiężna boczna otwierana ręcznie |
|
|
|
|
|
wąż - 6,6 mb |
|
|
|
|
|
wąż - 7,0 mb |
|
|
|
|
|
ocynkowany rozlewacz z łyżką |
|
|
|
|
|
armatka wodna |
|
|
|
|
|
mieszadło pneumatyczne |
|
|
|
|
|
aplikator doglebowy SIPMA AD 251 |
|
|
|
|
|
koła 400 / 60 – 15,5 14PR |
|
|
|
|
|
koła 400 / 60 – 22,5 16PR |
|
|
|
|
|
koła 500 / 50 - 17 14PR |
|
|
|
|
|
koła 500 / 60 - 22,5 16PR |
|
|
|
|
|
koła 550 / 60 - 22,5 16PR |
|
|
|
|
|
Wymiary |
|
|
|
|
|
długość |
mm |
5500 |
6000 |
7500 |
7490 |
szerokość
|
mm |
2205 - 2340* |
2240 - 2485* |
2240 - 2485* |
2390 - 2550* |
wysokość |
mm |
2450 |
2700 |
2770 |
3250 |
Masa |
kg |
1650 |
2400 |
4000 |
4800 |
LEGENDA:
- standard,
- wyposażenie dodatkowe,
- niedostępne
*) w zależności od zastosowanego rodzaju kół