Samonośna konstrukcja wozu umożliwia mechaniczne przestawienie oka dyszla względem zbiornika, tak aby uzyskać zadawalający kąt pochylenia wozu.
Zawory zabezpieczające przed zbyt dużym nadciśnieniem lub podciśnieniem sprawiają, że beczka jest odporna na zniszczenia spowodowane przekroczeniem ciśnienia nominalnego.
Pierścienie wzmacniające o przekroju stosowanym w produkcji zbiorników wysokociśnieniowych powodują, że konstrukcja jest bezpieczna i wyjątkowo wytrzymała.
Trzy przyłącza zapewniają bezpieczną i ergonomiczną obsługę wozu. Standardowo wozy posiadają 3 króćce: dwa boczne – z lewej i z prawej (jeden z zamontowaną mosiężną zasuwą otwieraną ręcznie oraz jeden króciec zaślepiony) oraz tylny – z zamontowaną mosiężną zasuwą otwieraną hydraulicznie oraz łyżką rozlewającą. Na specjalne zamówienie możliwy jest montaż dodatkowego króćca wlewowego na włazie.
Zbiornik z blachy o grubości 5 mm jest ocynkowany ogniowo wewnątrz i z zewnątrz. Rama oraz dyszel malowane są specjalną farbą poliuretanową i na zamówienie mogą być ocynkowane.
Wewnętrzna ściana grodziowa zabezpiecza przed gwałtownym przelewaniem cieczy zwłaszcza podczas nagłego hamowania, a także podczas jazdy po nierównościach przy niepełnym zbiorniku. Pozwala to uniknąć niekorzystnego zjawiska „kołysania” beczką oraz niepotrzebnych obciążeń zaczepu ciągnika. Zastosowanie dwóch takich ścian w modelach SIPMA WA 900 DELFIN oraz SIPMA WA 1200 DELFIN, wyróżnia nas spośród innych producentów i pozwala zwiększyć bezpieczeństwo oraz satysfakcję klienta.
Homologacja wozu - każdy wóz posiada homologację jako przyczepa rolnicza, dzięki czemu może poruszać się również po drogach publicznych.
Otwierany właz dennicy umożliwia łatwe czyszczenie zbiornika.
Pompy próżniowe marki Battioni Pagani dają gwarancję trwałości i niezawodności. Na życzenie klienta możliwy jest montaż pomp o innych wydajnościach.
Wskaźnik o rurowej konstrukcji umożliwia pełną kontrolę napełnienia zbiornika.
Model | WA 400 DELFIN | |
Pojemność | l | 4000 |
Średnica zbiornika | mm | 1250 |
Pompa | MEC / M 4000 | |
Średnica przyłączy | cal (mm) | 4 (102) |
Układ jezdny | pojedyncza oś sztywna | |
Maksymalna prędkość | km/h | 40 |
Zapotrzebowanie mocy | kW (KM) | 40 (55) |
Wyposażenie | ||
wał przegubowo-teleskopowy | ||
instalacja hamulcowa 2-przewodowa | ||
instalacja hamulcowa 1-przewodowa | ||
właz z dwoma króćcami | ||
3 króćce przyłączeniowe - 1 tylny, 2 boczne | ||
zaślepka króćca tylnego | ||
zawór 2-kulowy górny | ||
syfon kulowy z zaworem spustowym | ||
zasuwa mosiężna tylna otwierana hydraulicznie | ||
zasuwa mosiężna boczna otwierana ręcznie | ||
dodatkowa zasuwa | ||
wąż - 6,6 mb | ||
wąż - 7,0 mb | ||
ocynkowany rozlewacz z łyżką | ||
ocynkowane błotniki | ||
rozlewacz gnojowicy GRANIT – system włoski | ||
armatka wodna | ||
mieszadło pneumatyczne | ||
aplikator doglebowy SIPMA AD 251 | ||
filtr powietrza | ||
koła 400 / 60 – 15,5 14PR | ||
koła 400 / 60 – 22,5 16PR | ||
koła 500 / 50 - 17 14PR | ||
koła 500 / 60 - 22,5 16PR | ||
koła 550 / 60 - 22,5 16PR | ||
koła 600 / 50R 22,6 | ||
koła 710 / 45R 22,5 | ||
Wymiary | ||
długość | mm | 5500 |
szerokość |
mm | 2205 - 2340* |
wysokość | mm | 2450 |
Masa | kg | 1650 |
- standard, - wyposażenie dodatkowe, - niedostępne
*) w zależności od zastosowanego rodzaju kół