thumbnail
Dodane: 16 grudzień 2013 Aktualizowano 10 sierpień 2022

Wóz asenizacyjny SIPMA WA 1200 DELFIN

Nośna rama (SIPMA WA 600 DELFIN, SIPMA WA 900 DELFIN, SIPMA WA 1200 DELFIN) znacznie zwiększa wytrzymałość wozów. Wozy o ramowej konstrukcji mogą być przystosowane do montażu aplikatora doglebowego. Mechaniczne przestawienie wysokości oka dyszla względem zbiornika, umożliwia zmianę kąta pochylenia wozu.

Samonośna konstrukcja wozu (SIPMA WA 400 DELFIN) umożliwia mechaniczne przestawienie oka dyszla względem zbiornika, tak aby uzyskać zadawalający kąt pochylenia wozu. 

Zawory zabezpieczające przed zbyt dużym nadciśnieniem lub podciśnieniem sprawiają, że beczka jest odporna na zniszczenia spowodowane przekroczeniem ciśnienia nominalnego.

Pierścienie wzmacniające o przekroju stosowanym w produkcji zbiorników wysokociśnieniowych powodują, że konstrukcja jest bezpieczna i wyjątkowo wytrzymała. 

Trzy przyłącza zapewniają bezpieczną i ergonomiczną obsługę wozu. Standardowo wozy posiadają 3 króćce: dwa boczne – z lewej i z prawej (jeden z zamontowaną mosiężną zasuwą otwieraną ręcznie oraz jeden króciec zaślepiony) oraz tylny –
z zamontowaną mosiężną zasuwą otwieraną hydraulicznie oraz łyżką rozlewającą. Na specjalne zamówienie możliwy jest montaż dodatkowego króćca wlewowego na włazie.

Uniwersalna konstrukcja umożliwia  montaż mieszadła pneumatycznego lub armatki wodnej.

Zbiornik z blachy o grubości 5 mm jest ocynkowany ogniowo wewnątrz i z zewnątrz. Rama oraz dyszel malowane są specjalną farbą poliuretanową i na zamówienie mogą być ocynkowane.

Aplikator doglebowy SIPMA AD 251 (wyposażenie dodatkowe) o szerokości roboczej 2,3 m wyposażony w 9 redlic wprowadzających nawóz na głębokość 10 - 12 cm może być agregowany z wozami asenizacyjnymi SIPMA WA 600 DELFIN, SIPMA WA 900 DELFIN i SIPMA WA 1200 DELFIN.

Wewnętrzna ściana grodziowa zabezpiecza przed gwałtownym przelewaniem cieczy zwłaszcza podczas nagłego hamowania, a także podczas jazdy po nierównościach przy niepełnym zbiorniku. Pozwala to uniknąć niekorzystnego zjawiska „kołysania” beczką oraz niepotrzebnych obciążeń zaczepu ciągnika. Zastosowanie dwóch takich ścian w modelach SIPMA WA 900 DELFIN oraz SIPMA WA 1200 DELFIN, wyróżnia nas spośród innych producentów i pozwala zwiększyć bezpieczeństwo oraz satysfakcję klienta.

Homologacja wozu - każdy wóz posiada homologację jako przyczepa rolnicza, dzięki czemu może poruszać się również po drogach publicznych. 

Otwierany właz dennicy umożliwia łatwe czyszczenie zbiornika.

Pompy próżniowe marki Battioni Pagani dają gwarancję trwałości i niezawodności. Na życzenie klienta możliwy jest montaż pomp o innych wydajnościach.

Wskaźnik o rurowej konstrukcji umożliwia pełną kontrolę napełnienia zbiornika.

Możliwość regulacji położenia osi (SIPMA WA 600 DELFIN, SIPMA WA 900 DELFIN, SIPMA WA 1200 DELFIN) zdecydowanie ułatwia korzystanie z wozu asenizacyjnego, zwłaszcza po montażu aplikatora– możliwość odciążenia / dociążenia zaczepu.
 

Model  WA 1200 DELFIN
Pojemność l 12000
Średnica zbiornika mm 1800
Pompa   MEC / M 11000
Średnica przyłączy cal (mm) 6 (152)
Układ jezdny   podwójna oś resorowana
Maksymalna prędkość km/h 40
Zapotrzebowanie mocy  kW (KM) 88 (120)
Wyposażenie    
wał przegubowo-teleskopowy  
instalacja hamulcowa 2-przewodowa  
instalacja hamulcowa 1-przewodowa  
właz z dwoma króćcami  
3 króćce przyłączeniowe - 1 tylny, 2 boczne  
zaślepka króćca tylnego  
zawór 2-kulowy górny  
syfon kulowy z zaworem spustowym  
zasuwa mosiężna tylna otwierana hydraulicznie  
zasuwa mosiężna boczna otwierana ręcznie  
dodatkowa zasuwa  
wąż - 6,6 mb  
wąż - 7,0 mb  
ocynkowany rozlewacz z łyżką  
ocynkowane błotniki  
rozlewacz gnojowicy GRANIT – system włoski  
armatka wodna  
mieszadło pneumatyczne  
aplikator doglebowy SIPMA AD 251  
 filtr powietrza  
koła 400 / 60 – 15,5 14PR  
koła 400 / 60 – 22,5 16PR  
koła 500 / 50 - 17 14PR  
koła 500 / 60 - 22,5 16PR  
koła 550 / 60 - 22,5 16PR  
koła 600 / 50R 22,6  
koła 710 / 45R 22,5  
Wymiary    
długość mm 7490

szerokość

mm 2390 - 2550*
wysokość mm 3250
Masa kg 4800

  - standard,  - wyposażenie dodatkowe,  - niedostępne

*) w zależności od zastosowanego rodzaju kół