zbudowane są zgodnie z najnowszymi dostępnymi technologiami i poparte wypracowanymi z biegiem lat rozwiązaniami technicznymi biura projektowego Ditta-Seria.
Każdą z proponowanych Państwu wag cechuje wyjątkowa wytrzymałość i trwałość. Zostały one zaprojektowane specjalnie z myślą o pracy w ciężkich warunkach przemysłowych, zachowując jednocześnie estetyczny nowoczesny wygląd.
Waga samochodowa w wersji metalowej Typu: DS/M 2,5m x 7m/15-20 ton w wersji wyniesionej z metalowymi najazdami.
Zbudowana jest w oparciu o elektroniczne systemy ważące, to sztywna konstrukcja stalowa pokryta w całości blachą ryflowaną. Posiada maksymalną nośność od 10 t/15 t do 20 t. Standardowo wykonujemy pomosty tej wagi o wymiarach 2,5m x 7m. Wagi tego typu posadowione są na 4 czujnikach tensometrycznych, stabilność pomostu utrzymują 4 stabilizatory poprzeczne oraz 4 odbojniki czołowe.
Instalacja wagi jest przeprowadzana bezpośrednio na twardym i równym podłożu( np. kostka brukowa, wylewka betonowa, asfalt) bez konieczności przeprowadzenia robót ziemnych.
Taki rodzaj montażu powoduje, że waga nie jest trwale związana z gruntem oraz jest łatwa do przeniesienia. Dodatkowo waga ta posiada składane najazdy, co usprawnia transport urządzenia. Kolejną zaletą jest to, że po przeniesieniu na nowe miejsce nie jest wymagane przeprowadzenie procedury ponownej legalizacji wagi.
Wagi samochodowe w wersji metalowej Typu: DS/M 2,5m x 7m/15-20 ton w wersji wyniesionej z metalowymi najazdami, przeznaczone są do urzytkowania w ciężkich warunkach przemysłowych, głównie dla firm prowadzących skup i sprzedaż towarów masowych, np.: skupy owoców i złomu, składy budowlane i żwirownie itp.
Poniżej znajduje się tabela z parametrami technicznymi naszych wag samochodowych.
PARAMETRY TECHNICZNE WAG:
TYP WAGI
|
DS/M 2,5x7
|
DŁUGOŚĆ WAGI
|
7 m
|
Szerokość wagi
|
2,5 m
|
Wysokość wagi
|
27 cm
|
Obciążenie maksymalne; Max
|
10 t/15 t/20 t
|
Obciążenie minimalne; Min
|
|
Działka legalizacyjna „e”
|
5 kg/10 kg
|
Działka odczytowa „d”
|
5 kg/10 kg
|
Ilość czujników tensometrycznych
|
4
|
Ilość modułów podestowych
|
1
|
Klasa dokładności wg OIML
|
C III
|
Zasilanie
|
220 V (-15%/+10%), 50 – 60 Hz (+,- 5%)
|
Dopuszczalna temp. pracy
|
od - 40°C do +80°C
|
Nominalna temp. pracy
|
od - 10°C do +40°C
|
Ciężar wagi
|
|
Całkowita długość wagi
|
|
Stopień szczelności wg DIN 40.50
|
|
- czujnik tensometryczny
|
IP 68 - stal nierdzewna
|
- skrzynka połączeniowa
|
IP 67 – poliester lub aluminium
|
- miernik
|
IP 65 – stal nierdzewna
|
Co nas wyróżnia od innych:
Najniższa waga na rynku - 27 cm wysokości
Solidny, stalowy pomost wykonany z dwuteowników typu IPE, odporny na ugięcia wzdłużne
Pomost o podwyższonej wytrzymałości wykonany ze stali S355
Potrójne (3x) malowanie zapewnia trwałą ochronę antykorozyjną
Wysokiej klasy przetworniki tensometryczne renomowanych firm zachodnich
Przemysłowe wykonanie zapewnia długą żywotność i niezawodność
Szybki montaż - 1 dzień
Szybki serwis gwarancyjny i pogwarancyjny do 24 h po zgłoszeniu
możliwe łatwe czyszczenie wagi bez potrzeby wyjmowania czy podnoszenia pomostu
duży zakres temperatur pracy
Nasze referencje to zainstalowanych ponad 800 elektronicznych wag samochodowych