max. ładowność konstrukcyjna/homologacyjna | 12000 kg |
masa własna | 4000 kg |
dopuszczalna masa całkowita (DMC)/homologacyjna | 16000 kg |
długość całkowita | 6868 mm |
szerokośc całkowita | 2550 mm |
wysokośc całkowita | 2802 mm |
pojemnośc skrzyni ładunkowej bez nadstawek | 6,7 m3 |
pojemnośc skrzyni ładunkowej z nadstawkami | 15,6 m3 |
wymiary wewnętrzne skrzyni ładunkowej długość | 4554 mm |
wymiary wewnętrzne skrzyni ładunkowej szerokość | 2444 mm |
wymiary wewnętrzne skrzyni ładunkowej wysokość | 1400 mm |
wysokość nadstawek | 600 mm +200mm |
wysokość burt | 600 mm |
wysokośc podłogi od podłoża | 1357 mm |
grubość blach podłoga | 4 mm |
grubość blach burty boczne | 3 / STRENX |
grubość blach burta tylna | 3 mm |
system wywrotu | 3 strony |
kąt wywrotu na boki / do tyłu | 50 ° |
cylinder teleskopowy | 4 stopniowy |
instalacja hamulcowa | pneumatyczna dwuprzewodowa |
rozstaw kół | 1900 mm |
rozstaw osi | 3092 mm |
liczba osi | 2 szt |
ilośc osi skrętnych | 1 szt |
zawieszenie | Resor paraboliczny |
prędkośc dopuszczalna | 40 km/h |
standardowe ogumienie NOWE Wyposażenie standardowe DT 12 burty i nadstawki ze szwedzkiej stali wysokowytrzymałej STRENX o grubości 3mm nowe koła o rozmiarze 385/65 R22.5 LEAO TYRES osie oraz zawieszenie resorowane marki ADR do 40km/h gniazda pneumatyczne, elektryczne, hydrauliczne dla drugiej przyczepy pneumatyczny dwuobwodowy układ hamulcowy WABCO drabinka oraz stopnie wewnątrz skrzyni ładunkowej drabinka wejściowa zewnętrzna i stopnie wewnątrz skrzyni ładunkowej otwór zsypowy do ziarna centralne ryglowanie zawiasu dolnego, 7 rygi trójkąt ostrzegawczy i układ oświetleniowy LED stalowe kliny pod koła zdejmowalne wszystkie słupki wieniec obrotnicy JOST malowanie Marine Coatings (PPG)
Wyposażenie opcjonalne DT 12 plandeka ze stelażem podest roboczy zaczep tylny ręczny lub automatyczny dyszel zwężany koła 19.0/45-17 koła 425/65-22.5 koła 500/50-22.5 wciągarka koła zapasowego koło zapasowe 385/65 R22.5 |
385/65 22.5 standard |
Użytkownik
Godziny otwarcia: kontakt od 8.00 do 16.00