Przyczepa rolnicza T730/1:
charakteryzują się niskim poziomem podłogi względem gruntu, co znacznie ułatwia załadunek,
posiadają lekką i solidną konstrukcję, opartą w głównej mierze na profilach zamkniętych,
ściany burtowe zostały wykonane z najwyższej jakości profili burtowych Fuhrmann, zapewniają one doskonałą sztywność oraz szczelność konstrukcji,
skrzynia ładunkowa oparta jest na systemie przegubów, dających możliwości jej trójstronnego wywrotu (maksymalny kąt 50°),
szerokość wewnętrzna podłogi 2410 mm (paletowa),
agregacja z ciągnikiem przez zaczep górny lub dolny,
burty przyczep w opcjach kolorystycznych na życzenie klienta,
rama dolna oraz górna wykonane są z wysokogatunkowej stali S355 (18G2A), co daje gwarancję wytrzymałości przez szereg lat użytkowania,
w ścianie tylnej, standardowo, znajduje się szyber wraz z rynną do rozładunku materiałów sypkich,
do każdej przyczepy dołączone są kliny najazdowe do kół,
wywrotki mogą być dodatkowo wyposażone w koło zapasowe z mocowaniem pod ramą dolną, sprzęg tylny, nadstawki, pomost roboczy oraz stelaż z plandeką,
przyczepy mogą być również platformami po demontażu ścian i słupków,
doskonale nadają się do przewozu niewielkich ilości bel słomy, skrzyń czy też palet,
podłoga wykonana jest ze stali S355 o grubości 4 mm pokrytej wysokiej jakości powłoką lakierniczą, co daje gwarancję odporności na odkształcenia i korozję,
przyczepy wykonane są zgodnie z dyrektywami UE i posiadają certyfikat CE,
instalacja hamulcowa dwuprzewodowa, opcjonalnie hamulec hydrauliczny,
w celu ułatwienie codziennego użytkowania przyczepy posiadają centralny system ryglowania ścian przy krawędzi podłogi,
wyposażenie w drabinkę ułatwia codzienne użytkowanie maszyn,
w celu zachowania sztywnej konstrukcji po załadowaniu zastosowano linkę stabilizującą ściany, która zwalniana jest dźwignią na ścianie bocznej,
aby zabezpieczyć operatora przed opadnięciem skrzyni podczas serwisu przyczepy, zastosowano zabezpieczenie mechaniczne w postaci podpory skrzyni ładunkowej.
Typ |
J.m. |
T730/1 |
Ładowność |
kg |
8000 |
Masa własna |
kg |
3500 |
Długość wewnętrzna skrzyni ładunkowej |
mm |
4510 |
Szerokość wewnętrzna skrzyni ładunkowej |
mm |
2410 |
Wysokość ścian skrzyni |
mm |
500+500 |
Odległość powierzchni ładunkowej od podłoża |
mm |
1085 |
Pojemność ładunkowa/z nadstawką |
m3 |
5,4/10,8 |
Wymiary gabarytowe: |
|
|
Długość |
mm |
6480 |
Szerokość |
mm |
2550 |
Wysokość (z nadstawką) |
mm |
1585 (2085) |
Ogumienie |
– |
385/65R22,5 lub
14,5/80-18 |
Wyposażenie standardowe: |
|
|
Rodzaj ramy podwozia |
– |
podłużnicowa z profili zamkniętych |
Rodzaj dyszla |
– |
dolny lub górny z regulacją wysokości |
Cięgno dyszla |
Ø |
40 |
Prędkość maksymalna |
km/h |
40 |
Wywrót |
– |
trójstronny |
Instalacja hamulcowa |
– |
2-przewodowa pneumatyczna (opcja: hamulec hydrauliczny) |
Oświetlenie |
– |
tak |
Hamulec ręczny |
– |
tak |
Kliny podporowe z kieszeniami |
– |
tak |